اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان:

بسیج نهادی فرهنگی برگرفته از فرهنگ نبوی و حسینی است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان گفت: بسیج نهادی فرهنگی بوده و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ ناب علوی، ‌فاطمی و حسینی است.

بسیج نهادی فرهنگی برگرفته از فرهنگ نبوی و حسینی است

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، در حاشیه تجمع پنج هزار نفری بسیجیان در همایش اقتدار بسیج اظهار کرد: فرهنگ نبوی و حسینی اگر در خانواده‌ها ترویج یابد؛ دیگر هیچ دشمنی یارای مقابله با انقلاب و نظام نیست.

وی با بیان اینکه موفقیت تیم مذاکره‎کننده در ژنو چیزی جز فرهنگ بسیجی نیست، افزود: بسیجی واقعی علاقه‌مند به ارزش‌های دینی و انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: بسیجیان در مناسبت‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... حضور دارند و این فرهنگ بسیجی همه را به میدان عمل می‌آورد.

رعایتی با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی در فرهنگ بسیجی جایگاهی ندارد، گفت: هر کس بسیج و نظام و ارزش‌های انقلاب را قبول داشته باشد، بسیجی است.

وی تصریح کرد: آنجا که تفکر بسیجی جریان دارد منیت‌ها کنار گذاشته می‌شود و وحدت و انسجام در معنای حقیقی تجلی می‌یابد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماع گفت: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و با اطمینان باید گفت که زن‌ها همچون مردان در پیروزی‌های انقلاب تأثیرگذار بوده و هستند.

رعایتی گفت: زنان نیز همچون مردان در تمامی اجتماعات هم‎گام و هم‎صدا با مردان مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در حقیقت باید گفت این زنان هستند که مردان را به صحنه می‌آورند.

وی گفت: اگر زینب کبری (س) در صحنه عاشورا تنها بود؛ امروز زنان زینب‎گونه در کنار مردان مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.

 همایش اقتدار بسیج با عنوان «پرچم‎داران تمدن نوین اسلامی» با حضور پنج هزار بسیجی در سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول