اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 38

سیاه‌مرزکوهی: روز تشکیل بسیج روز استکبارستیزی است

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه روز تشکیل بسیج روز استکبارستیزی و بیداری اسلامی است، گفت: قیام 5 آذر گرگان کانون بیداری اسلامی زمان بود.

سیاه‌مرزکوهی: روز تشکیل بسیج روز استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیاه‌مرزکوهی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان در همایش گردهمایی بسیجیان در مصلی نماز جمعه گرگان اظهار داشت: روز تشکیل بسیج روز استکبارستیزی و بیداری اسلامی است.

وی ادامه داد: تقارن روز بسیج مستضعفین و قیام پنجم آذر برای مردم انقلابی گرگان بسیار فرخنده است و در واقع این روز روز بیعت مردم ولایتمدار گرگان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با امام(ره) بود که در پنج آذر ماه خودش را به وضوح نشان داد.

گرگان از کانون‎های بیداری اسلامی زمان بود

سیاه‎مرزکوهی با بیان اینکه گرگان یکی از کانون‎های بیداری اسلامی زمان بود تاکید کرد: یکی از ارکان تعیین کننده برای پیروزی انقلاب، شرکت بیش از 13 هزار جوان انقلابی و عاشورایی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که آرمان‎های شهیدان پنج آذر را درک کرده و در راه اسلام جان دادند.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: مردم گرگان در تمام دوران‎ها اطاعت از ولی‎فقیه را سرلوحه کار خود قرار داده و خواهند داد.

سیاه‎مرزکوهی افزود: حضور مقتدرانه مردم در پنج آذر و وقایع قبل و بعد از پیروزی انقلاب نشان از ولایتمداری مردم این شهر دارد که پنج آذر نمونه‎ای از اطاعت مردم از روحانیت و مرجعیت دینی و به‎خصوص مرجعیت دینی وانقلابی امام(ره) بود.

وی تصریح کرد: حضور امروز بسیجیان و اقشار مختلف مردم که به واقع تمام مردم ایران اسلامی بسیجی هستند زیرا تفکر بسیجی دارند، نشان از بیعت مجدد این مردم با آرمان‎‎های شهدا و مخصوصا شهدای پنج آذر گرگان است.

فرمانده سپاه گرگان عنوان کرد: ما بسیجیان و پاسداران و آحاد ملت ایران در تبعیت محض از ولایت فقیه و حضور در تمام صحنه‎ها آماده هستیم.

سیاه‎مرزکوهی در پایان متذکر شد: ما همیشه گوش به فرمان رهبریم و به فرموده رهبرمان بسیج یک فرهنگ و حرکت فرهنگی است و امروز در جنگ فرهنگی آماده‎ایم همانند سربازانی که در هشت سال دفاع مقدس در خاکریز جنگی مقاومت کردند ما نیز در خاکریز جنگ فرهنگی استقامت کنیم و شکوه فرهنگ اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/83004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول