اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

رئیس جمهور طبق سیاست‎های تأییدشده رهبری به گفتمان می‎پردازد

استاندار سمنان گفت: رئیس جمهوری با گفتمان جدید و بر اساس سیاست‎های مورد تأیید مقام معظم رهبری در بعد سیاست خارجی به گفتمان می‎پردازد.

رئیس جمهور طبق سیاست‎های تأییدشده رهبری به گفتمان می‎پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی امروز با  اشاره به اینکه سیاست دولت یازدهم بر اساس تدبیر و امید شکل گرفته است، گفت: گفتمان امروز دولت بر اساس تدبیر و امید است.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری با گفتمان جدید و بر اساس سیاست‎های مورد تأیید مقام معظم رهبری در بعد سیاست خارجی به گفتمان می‎پردازد و خروجی این گفتمان ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

استاندار سمنان با اشاره به کاهش نرخ ارز در کشور آن را محصول سیاست‎های تدبیر و بر اساس عقلانیت برشمرد و افزود: امروز دیگر نباید بدون مطالعه و بررسی اقدام به اجرای پروژه‎ها کرد و در کلنگ‎زنی طرح‎ها مطالعات و بررسی‎های کارشناسی شده باید انجام پذیرد.

وی گفت: ما در تواضع و فروتنی مقابل مردم، نوکر آنان هستیم و مقابل دشمنان استوار ایستاده‎ایم و در پای آرمان‎ها و ارزش‎های والای انقلاب اسلامی تا پای جان مقاومت می‎کنیم.

وکیلی افزود: دولت خدمت‎گزار در تلاش است با تدبیر و امید در جامعه امید و نشاط بیشتری ایجاد کند که اگر امید ترویج شود، توسعه اقتصادی به همراه دارد و امروز مدیران و مسئولان در بخش‎های مختلف باید از منابع و امکانات موجود بهره بگیرند و با شناسایی نیازها و ظرفیت‎ها و پتانسیل‎ها دست به توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی بزنند.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول