اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی مطرح کرد

تکیه بر روحیه بسیجی برای غلبه بر چالش‌های سیاسی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی گفت: امروز با توجه به چالش‌های فکری، سیاسی و امنیتی که ما با آن مواجه هستیم تکیه بر روحیه و فرهنگ بسیجی و ترویج آن می‌تواند بسیار مهم و اثر گذار باشد.

تکیه بر روحیه بسیجی برای غلبه بر چالش‌های سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، محمدرضا خاکشور پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شیروان اظهار کرد: بسیج حافظ انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بسیجیان پیام آوران عاشورای مکتب حسینی هستند گفت: حرکت در مسیر توسعه همه جانبه و فتح قله‌های افتخار و حراست و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکردهای بسیج است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی به نقش آفرینی بسیج در تمام صحنه‌ها افزود: این نهاد سبب بیمه شدن نظام در مقابل تمامی حجم‌های دشمنان شده است.

وی نهادینه شدن فرهنگ پویای بسیجی و تربیت نسل جوان با این فرهنگ را برای ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم دانست.

خاکشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حضور باشکوه و با بصیرت بسیجیان در جامعه برای ما پیام روشنی دارد و آن هم اینکه آنان در راستای دفاع از انقلاب و اسلام، همه جانبه آماده ایثارگری هستند.

خاکشور با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: امروز با توجه به چالش‌های فکری، سیاسی و امنیتی که ما با آن مواجه هستیم تکیه بر روحیه و فرهنگ بسیجی و ترویج آن می‌تواند بسیار مهم و اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود، از ارائه خدمات توسط بسیجیان و نیروهای مسلح استان قدردانی کرد.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان بیش از 60 هزار نیروی بسیجی دارد.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول