اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

توافق با 1+5 در پرتو راهنمایی‌های رهبری حاصل شد

سخنگوی هیئت رئیسه مچلس شورای اسلامی گفت: توافقات با گروه 1+5 با راهنمایی‌های خردمندانه مقام معظم رهبری و تلاش تیم مذاکره‌کننده حاصل شد.

توافق با 1+5 در پرتو راهنمایی‌های رهبری حاصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه اظهار داشت: توافقات با گروه 1+5 با راهنمایی‌های خردمندانه مقام معظم رهبری و تلاش تیم مذاکره‌کننده حاصل شد.

مصری به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب خطاب به تیم مذاکره‌کننده و دستگاه دیپلماسی کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند تیم مذاکره‌کننده با قدرت حاضر شده و زیر بار حرف زور دشمنان نرود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه در گذشته بیشتر به اقتصاد مقاومتی توجه می‌کردیم، امروز محکم‌تر ایستادگی می‌کردیم.

وی موفقیت‌های حاصل شده را نتیجه خون شهدا و مقاومت ملت ایران عنوان کرد و ابراز داشت: همواره باید راه مقاومت را در پیش بگیریم و مقاومت و ایستادگی موجب عزت ملت ایران می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل (ره) فرمان تاسیس آن‌را با نگاه عمیق به آینده، صادر کردند و ما باید این تفکر ارزشمند را حفظ کنیم.

مصری بسیج را کوره ذوب ناخالصی‌ها و یک فکر جاری توصیف کرد که می‌تواند در همه جا کاربرد داشته باشد و محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

انتهای پیام/2700/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول