اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی:

تدبیر حکیمانه رهبری و پایداری ملت ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان شد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تدبیر حکیمانه رهبری و پایداری ملت ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان از خواسته‌های نامشروع شد.

تدبیر حکیمانه رهبری و پایداری ملت ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در جمع مردم شهرستان اهر اظهار داشت: تدبیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب و پایداری ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی باعث شد استکبار جهانی و ارباب آن‌ها از خواسته‌های نامشروع خود دست بکشند و حق غنی‌سازی فناوری هسته‌ای ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند.

وی حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه که امسال نسبت به سال‌های گذشته نمود ویژه داشت را نشان از عشق و علاقه مردم ولایتمدار به آرمان‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد.

امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران هر جا احساس کند که به حضورش نیاز است با حضور میلیونی خود امید دشمنان را به یأس مبدل می‌کند و 13 آبان نمادی از حضور میلیونی ملت ایران بود که به دنیا نشان داد.

مجتهدشبستری نماز جمعه را تجلی وحدت و همدلی مسلمانان برشمرد و افزود: نماز جمعه بالاترین و پرفضیلت‌ترین نمازهاست که علاوه بر بعد عبادی بازتاب سیاسی نیز دارد.

وی نماز جمعه را یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این نماز عبادی و سیاسی در اقصی نقاط کشور با شکوه و جلوه خاصی با حضور مردم ولایتمدار کشورمان برگزار می‌شود و وحدت و همبستگی مسلمانان را به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه تبریز بر توجه ویژه به نسل جوان تاکید کرد و گفت: دشمن با حربه و تهاجم فرهنگی همچنین راه‌اندازی صدها سایت و ماهواره ضددینی تلاش دارد جوانان ما را از مسائل دینی و معنوی منحرف کند و در این راستا رسالت همه ما در این رابطه سنگین بوده و انتظار دارم ستادهای نماز جمعه با برنامه‌ریزی و خلاقیت‌های ویژه متناسب با نیازهای جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی بیش از پیش در جذب جوانان به مساجد و نمازهای جمعه و جماعات تلاش مضاعف کنند.

وی جوانان ایران اسلامی را پاک و متدین برشمرد و افزود: اگر برنامه‌ای مناسب و جوان‌پسند داشته باشیم قطعاً تمایل آن‌ها برای مشارکت در برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی بیشتر خواهد شد که در این راستا باید از نظرات آن‌ها بهره جست و جوانان را در این خصوص بیش از پیش به مساجد جذب کرد.

انتهای پیام/60001/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول