اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار عراقی:

حرکت در مسیر رهبری با پیروزی همراه است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و خط مشی معظم‌له را موجب پیروزی در هر عرصه‌ای دانست.

حرکت در مسیر رهبری با پیروزی همراه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، سردار عبدالله عراقی عصر امروز با شرکت در نشست تجلیل از بسیجیان شرکت صنعتی نیرومحرکه قزوین اظهار داشت:‌ بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه‌ها به توفیقات قابل توجهی دست یافته است و این موفقیت‌های بسیج حاصل ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری این نهاد انقلابی است.

وی افزود: بسیج با ورود به هر عرصه‌ای چه حوزه فرهنگی، چه حوزه اقتصادی و چه دیگر عرصه‌ها توانسته است علاوه بر ایفای نقشی بی‌بدیل موفقیت‌های بی‌نظیری را کسب کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد:‌ عرصه اقتصادی نیز از جمله این حوزه‌ها است و با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و تعیین راهبرد آن به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بسیج می‌تواند در این عرصه نیز به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابد.

عراقی تصریح کرد: سه رکن اقتصاد، دانش و قدرت دفاعی از پایه‌های قدرت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که در کشور ما نیز باید به آن توجه شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ‌در کشور ما نیز دو مؤلفه دانش و قدرت دفاعی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است و در زمینه اقتصادی نیز باید به همت نیروی بسیج نقش مؤثری را در کشور ایفا کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه اقتصادی برای همه نیروهای لشکری، کشوری و نهادها و سازمان‌ها لازم است و زمانی می‌توان از تعیین یک برنامه اقتصادی کامل مطمئن بود که همین پایه‌ها و عناصر جامعه برپا باشد.

عراقی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بسیج و کارکردهای آن تأکید کرد: بی‌تردید نقش بسیج در عرصه‌های صنعتی و اقتصادی نیز امری بدیهی است که باید با به کار گرفتن این ظرفیت‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر مسائل اقتصادی و حماسه اقتصادی حرکت کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: جامعه‌ای موفق است که همه مردم آن برای رسیدن به هدف واحد تلاش کنند و در کشور ما نیز برای رسیدن به حماسه اقتصادی مورد نیاز باید با همکاری و تلاش و ممارست به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مکتبی بودن،‌ اعتقادات بالای رزمندگان اسلام و همچنین ولایت‌پذیری نیروها را موجب برتری جمهوری اسلامی ایران بر جبهه استکبار دانست.

عراقی با اشاره به مذاکرات اخیر کشورمان با 1+5 عنوان کرد: بی‌تردید در هر زمینه‌ای باید رهرو خط مشی مقام معظم رهبری بود و اگر در هر عرصه‌ای از منویات معظم‌له پیروی کنیم قطعاً به پیروزی دست می‌یابیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه ولایت‌مداری بسیجیان را عامل مهم موفقیت این نهاد در عرصه‌های مختلف به خصوص عرصه اقتصادی عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول