اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد منوجان:

نمایشگاه بزرگ کتاب در منوجان برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی از 9 آذر ماه در این شهرستان برپا می‌شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب در منوجان برپا می‌شود

حسن کوه‌پیما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: کتاب از برترین نعمت‌های الهی است که در پناهش بشر از گرداب جهل به بلندای دانش می‌رسد و از تاریکی غفلت به روشنی دانایی پا می‌گذارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان بیان داشت: ما باید کتاب را پاس بداریم، زیرا اگر دانشمندان بزرگی چون فارابی و ابوعلی سینا این همه به کسب علم و دانش و مطالعه نمی‌پرداختند، امروز شهرت دانش جهانی نمی‌شدند.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مصمم شدیم، نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در شهرستان راه‌اندازی کنیم.

کوه‌پیما گفت: این نمایشگاه شامل کتبی با موضوعات فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و روان‌شناسی است که با هدف افزایش سطح مطالعه در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان اذعان کرد: ما باید فرهنگ کتابخوانی را در جامعه نهادینه کنیم و زمینه برای دایر کردن نمایشگاه دائمی کتاب در شهرستان‌ها فراهم شود تا مردم به سهولت دسترسی به کتاب‌های دلخواه داشته باشند.

کوه‌پیما خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب از 9 آذر ماه جاری به مدت دو هفته با حدود 10 هزار جلد کتاب و 100 عنوان بازی‌ رایانه‌ای فکری کودکان و نوجوانان و محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

انتهای پیام/80006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول