اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب «شکوه الوند» خبر داد

نمایشگاه کتاب فرصت آشنایی با تازه‌های نشر

نویسنده کتاب «شکوه الوند» گفت: نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشتی با کتاب و کتابخوانی بوده که در زمینه آشنایی از تازه‌های نشر نیز اثرگذار است.

نمایشگاه کتاب فرصت آشنایی با تازه‌های نشر

علی جهانپور در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، نمایشگاه را زمینه آشتی مردم با کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: این نمایشگاه در آشنایی از نشر و کتاب اثرگذار است.

وی تصریح کرد: ممکن است برخی از غرفه‌ها فروش نداشته و یا افرادی میلی برای خرید نداشته باشند، اما نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم با کتاب آشنا شوند.

این نویسنده کتاب با تأکید بر اینکه عمر گرانبهای خود را نباید بیهوده تلف کرد، بیان داشت: برخی معتقدند با وجود اینترنت و فضای مجازی نیازی به کتاب نیست، در حالی که کتاب مادر همه آنها است.

وی با بیان اینکه آنهایی که اینترنت را به کتاب ترجیح می‌دهند، سخت در اشتباه هستند، یادآور شد: تازه‌های اینترنت نیز مطالب خود را از نویسنده‌ها می‌گیرند و هنوز باید برای تازه‌های نشر به کتب مراجعه کرد.

جهانپور خاطرنشان کرد: فضای مجازی به خودی خود فاقد هرگونه مطلب است و تا نویسنده‌ای چیزی ننویسد، فضای مجازی نیز وجود نخواهد داشت.

وی به مباحثی در خصوص همدان و لزوم شناخت این کهن شهر تاریخی پرداخت و افزود: برای شناخت همدان باید مطالعه کرد و در این راستا کتاب «همدان نامه» نوشته دکتر عسکایی و دو کتاب «همدان دروازه تاریخ» که به معرفی تمام آثار تاریخی استان همدان پرداخته و  کتاب «شکوه الوند» نوشته بنده، می‌تواند در شناخت همدان کمک کند.

نویسنده کتاب «شکوه الوند» یادآور شد: 12 مقاله در خصوص همدان وجود دارد که علاقمندان به شناخت پایتخت مادها می‌توانند با تهیه آنها مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ ماد در همدان‌شناسی اثرگذار است، بیان داشت: در زمینه زبان گویش همدانی مطالب بسیاری نوشته شده که باید با آن از طریق کتاب و مطالعه آشنا شد.

وی در پایان خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: تنها راه رسیدن به درجات بالای علمی مطالعه است و باید سعی کرد اوقات فراغت خود را با کتاب پر کرده و بر دانسته‌های خود افزود.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول