اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب انجام شد

میزبانی مدارس بخش قلقل‌رود تویسرکان از نمایشگاه کتاب

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود تویسرکان از برگزای 10 نمایشگاه کتاب در مدارس این منطقه به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

میزبانی مدارس بخش قلقل‌رود تویسرکان از نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، واسع سوری مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود صبح امروز همراه با علی‌بیات رئیس سازمان دانش‌آموزی و کارشناس فرهنگی و هنری از نمایشگاه‌های کتاب مدارس این بخش بازدید کرد.

وی در جمع دانش‌آموزان بازدیدکننده از نمایشگاه، کتاب مفید را بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و اظهار کرد: کتاب قرآن منبعی ارزشمند در هدایت و روشنگر راه همه ماست که مأنوس شدن با آن موفقیت همه جانبه را برای ما به ارمغان می‌آورد.

سوری نمایشگاه کتاب را شیوه‌ای مناسب برای ترویج کتابخوانی عنوان کرد و افزود: دنیای بزرگ و شگفت‌انگیز کتاب و کتابخوانی مختص به گروه خاصی نیست و همه می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند که این امر به همت انسان بستگی دارد.

وی ابراز کرد: مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز دائمی در زندگی روزمره عموم مردم مطرح باشد، تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شوند.

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود فرهنگ‌سازی مطالعه به منظور ارتقای این مهم را راهکاری ارزشمند در این راستا خواند و گفت: هفته کتاب یکی از فرصت‌های خوب برای جذب و تشویق جامعه به سمت و سوی کتابخوانی است.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در 10 مدرسه بخش قلقل‌رود به مناسبت هفته کتاب خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه از 25 آبان ماه تا سوم آذر در معرض دید دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار گرفت.

مسئول سازمان دانش آموزی و کارشناس فرهنگی و هنری بخش قلقل‌رود نیز هدف از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را تشویق دانش‌آموزان برتر کتاب‌خوان، آشنایی و ترغیب دانش‌آموزان به کتاب و کتابخوانی در راستای ارتقای مطالعه مفید، تقدیر از فرهنگیان فعال در زمینه کتابخوانی و وجین کردن کتاب‌های فرسوده در مدارس برشمرد.

علی بیات افزود: کتاب بهترین دوست برای انسان است و مأنوس شدن با کتاب و کتابخوانی باید از کودکی در جامعه ترویج داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این هفته، کتاب به صورت ویژه میهمان همه محفل‌ها عمومی و خصوصی بود و امیدواریم روزی برسد کتاب و کتابخوانی اولویت اصلی زندگی ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/89010/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول