اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت

برپایی نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جنوب تهران برپا شد.

برپایی نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ مصرف بهینه آب در ستاد شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران (جنوب تهران) برپا شد.

این نمایشگاه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب همکاران به امر مهم کتاب‌خوانی و همچنین ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب افتتاح و تا پایان هفته کتاب دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در ستاد آبفای منطقه برپا شد، انواع محصولات فرهنگی و کتاب با موضوع  روانشناسی، ادبیات، کودکان و موضوعات مختلف دیگر با تخفیف ویژه 30 درصدی به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. 

مروجین فرهنگی روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهرری نیز با توجه به شرایط آبی منطقه و تهران و لزوم اطلاع‌رسانی صرفه‌جویی به مشترکان منطقه در جهت گذر از بحران کم آبی، با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن توزیع پوستر و بروشور و آموزش راهکارهای صرفه‌جویی به بازدیدکنندگان به صورت چهره به چهره، شرایط ویژه آبی منطقه را به آن‌ها یادآور شدند و از آنها خواستند تا با 20 درصد صرفه‌جویی در مصرف، آبفای منطقه را در گذر از شرایط سخت آبی سال‌جاری یاری کنند.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول