اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی کرمانشاه مطرح کرد

پیش‌بینی بازدید بیش از 350 هزار نفر از نمایشگاه کتاب کرمانشاه

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید می‌کردند و احتمالا تعداد بازدیدکنندگان امسال افزایش پیدا خواهد کرد.

پیش‌بینی بازدید بیش از 350 هزار نفر از نمایشگاه کتاب کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در استان کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب علاوه بر اینکه یک رخداد مهم فرهنگی است، درخواستی از طرف اقشار مختلف مردم نیز بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، همه افراد باید در جامعه به این مقوله نگاهی عمیق و ریشه‌ای داشته باشند و نگاه سطحی به کتاب و کتابخوانی چیزی جز بازماندن در حوزه فرهنگ نیست.

بابلی خاطرنشان کرد: اهتمام‌ورزی در حوزه فرهنگ قطعا راهی برای اعتلا و پیشرفت در سایر حوزه‌ها و توفیق‌های گوناگون خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته 360 ناشر در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه حضور داشتند و روزانه بین 50 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کردند و پیش‌بینی می‌شود تعداد بازدیدکنندگان امسال افزایش پیدا کند.

این مسئول استقبال مردم از نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه را در رتبه سوم کشوری عنوان کرد و گفت: این امر باعث شده ناشرانی از سراسر ایران اسلامی برای حضور در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه تمایل بیشتری داشته باشند.

بابلی اظهار داشت: در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب در استان غرفه‌هایی برای پاسخ‌گویی به مسائل شرعی مردم برپا می‌شود و ایستگاه‌های نقاشی هم برای کودکان و نوجوانان استان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/2700/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول