اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌ بردسیر‌:

بسیج امتداد عاشورا و عظمت اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسیر گفت: بسیج مصداق واقعی عشق به خداوند و دوستی اهل‌بیت (ع) و امتداد عاشورا و عظمت اسلام است.

بسیج امتداد عاشورا و عظمت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هادی پارسایی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بردسیر اظهار داشت: بسیج مصداق واقعی عشق به خداوند و دوستی اهل‌بیت (ع) است.

وی با بیان‌ اینکه بسیج مظهر عظمت الهی است، ابراز داشت:‌ در هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست با وجود مشاوران نظامی خود برای بسیجیان سدهای نفوذناپذیر ایجاد کند و بسیجیان در این عرصه ‌مقابل دشمن بعثی ایستادند و بیش از 72 هزار شهید بسیجی طی جنگ تحمیلی عاملی بود که معادلات دشمن بعثی را به هم زد.

پارسایی عنوان کرد: بسیج به عنوان یک نیروی مدافع انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدهای مختلف دشمن اعم از نظامی‌، اقتصادی و فرهنگی باید ساختار دفاعی خود را تغییر دهد و به همین دلیل بعد از پیروزی در جنگ تحمیلی نیروهای بسیجی وارد عرصه‌های سازندگی شدند تا بتوانند خرابی‌های و عقب‌افتادگی‌ها‌ را آباد کنند.

وی افزود: بسیج به همه ‌قشرهای جامعه تعلق دارد و بسیجی کسی است که خودجوش وارد صحنه می‌شود، بسیج و دستاوردهای بسیج الگویی برای سایر کشورها است.

پارسایی تصریح کرد: بسیج در بحث راهیان نور‌، مقابله با جنگ نرم و حلقه‌های صالحین کارهای قابل توجهی انجام داده است که شجره طیبه صالحین مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد و در بحث امدادی، رزمی و فرهنگی فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهند.

وی گفت: اکنون دشمن از راه تهاجم و شبیخون فرهنگی وارد شده و بسیج نیز با تغییر ساختار خود و با تشکیل حلقه‌های صالحین که به نوعی مسائل تربیتی‌، معرفتی و بصیرتی دانش‌آموزان و جوانان را دنبال می‌کند، سعی دارد برای شبهاتی که دشمنان در ذهن جوانان ما ایجاد می‌کند جوابی داشته باشد.

پارسایی ابراز داشت: وظیفه تمام فرهنگیان است که با فعال کردن حلقه‌های صالحین بسیج، جوانان را از ورطه شبهات دشمن نجات دهیم.

انتهای پیام/80027/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول