اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس:

بسیج سد محکمی در برابر دسایس دشمنان است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) فردیس گفت: بسیج پشتوانه نظام و سد محکمی در برابر دسایس دشمنان است.

بسیج سد محکمی در برابر دسایس دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سلیمان شکری ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان این شهرستان که به منظور بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان سدی محکم در برابر دسایس دشمنان بوده و دشمن از این نیرو بسیار هراسان است.

وی ادامه داد: بسیج این نیروی مردمی امروز توانسته با حضور در صحنه‌های مختلف کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد و به عنوان پشتوانه‌ای محکم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب شود.

این مسئول با بیان این‌که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرهنگ و تفکر بسیجی بیش از هر زمان دیگری در بین نسل امروز نهادینه شود، اضافه کرد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و با نثار جان خود ایثار و فداکاری را به ما آموزش دادند.

شکری با بیان این‌که بسیجیان با حضور در صحنه‌های مختلف و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی را به ما آموختند، افزود: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان باید سرلوحه نسل امروز باشد و نوجوانان و جوانان باید از بسیجیان درس زندگی بیاموزند.

وی موفقیت امروز کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: نسل امروز نیز باید علاوه بر این‌که ادامه‌دهنده راه شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد باید با ارتقای علم و دانش خود مرزهای علم را شکافته و کشور را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر سوق دهد.

شکری ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری بودن را مهم‌ترین خصیصه بسیجیان عنوان کرد و گفت: ولایتمداری مهم‌ترین رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول