اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیجی باید به عنوان یک تفکر انقلابی در کشور نهادینه شود

فرمانده ارشد نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج باید به عنوان یک تفکر انقلابی در کشور نهادینه شود و در این برهه از زمان با درک صحیح از وضعیت جهانی حضور جدی و اثرگذار داشته باشد.

تفکر بسیجی باید به عنوان یک تفکر انقلابی در کشور نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیرسرتیپ حسین محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: بسیج باید به عنوان یک تفکر انقلابی در کشور نهادینه شود و در این برهه از زمان با درک صحیح از وضعیت جهانی حضور جدی و اثرگذار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی نیز در فرهنگ‌سازی، سازندگی و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی حضور ارزشمند خود را به جهانیان نشان داده است.

محمدی تصریح کرد: تمام ارتشیان در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیجی هستند.

فرمانده ارشد نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن استراتژی خود را تغییر داده و با راه‌اندازی جنگ نرم قصد نابودی انقلاب اسلامی را دارد، افزود: رسانه‌های دیداری و شنیداری به ویژه اصحاب رسانه انتقال دهنده پیام جامعه هستند که در این مورد نقش موثری در فرهنگ‌سازی و پاسداری از ارزش‌های دینی و فرهنگی ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله شیراز نیز در این نشست در سخنانی ابراز داشت: نظام اسلامی ایران به دلیل منویات مقام معظم رهبری و به ویژه حضور سپاه، بسیج و ارتش توانسته است از ارزش‌های اسلامی پاسداری و حفاظت کند.

حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی خاطرنشان کرد: کسانی که اصل نظام اسلامی را قبول داشته باشند، بسیجی محسوب شده و باید از فرهنگ اسلامی دفاع و حراست کنند.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول