اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه عکس بسیج در اراک گشایش یافت

طی مراسمی با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از هنرمندان و بسیجیان نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه عکس بسیج در اراک گشایش یافت.

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه عکس بسیج در اراک گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه که به مناسبت هفته بسیج برپا شده است، گفت: هنرمندان بسیجی باید بکوشند با خلق هنر فاخر خود زمینه انتقال ارزش‌ها و مبانی مختلف را فراهم کنند.

علی احمدی‌ قاسم‌آبادی افزود: هنرمندان بسیجی به عنوان بازوی فرهنگی و هنری پیکره عظیم بسیج با تعهد به مبانی فکری نظام مردم سالاری دینی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مورد نیاز انقلاب اسلامی و بسیج حضور دارند.

وی ادای دین نسبت به ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی را از وظایف خطیر هنرمندان بسیجی دانست و تاکید کرد: هنر به برکت خون شهدا و انقلاب، امروز در این کشور رنگ و بوی ارزشی و دینی پیدا کرده و هنرمندان ناب و مخلص نیز همیشه در تراز جهانی و بین‌المللی اصالت هنر ایرانی و اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز مهم‌ترین مسئولیت هنرمندان به عنوان مدافعان ارزش‌های اسلامی و انقلابی این است که با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و تبعیت بی‌چون و چرا از منویات مقام معظم رهبری اوج وفاداری و همبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب و اسلام نشان دهند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 اثر از آثار منتخب 15 عکاس شرکت کننده در جشنواره عکس بسیج در دو بخش بسیج و فعالیت‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: بیش از 350 عکس به جشنواره عکس بسیج ارسال شده بود که از این تعداد هیئت داوران 40 عکس را به عنوان آثار برتر انتخاب کرد که این آثار در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: آثار برتر این جشنواره در جشنواره دو سالانه عکس بسیج کشور که قرار است دی ماه امسال در کرمان برگزار شود راه خواهند یافت.

در این مراسم در بخش فعالیت‌های اجتماعی بسیج از امیر جعفرنژاد، محمد وروانی فراهانی و رامین ربیعی و  در بخش سبک زندگی ایران اسلامی از جابر غلامی، امیر قادری و محمد وروانی‌فراهانی به عنوان پدید آورندگان آثار برتر تجلیل به عمل آمد، همچنین سید مهرداد شریفی و عباس حاجی‌پور مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/87004/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول