اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

نخستین مهدکودک و پیش‌دبستانی بسیج در بافق افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج، مهدکودک غدیر با مجوز آموزش و پرورش و بسیج جامعه زنان فعالیت خود را از امروز به طور رسمی در بافق آغاز کرد.

نخستین مهدکودک و پیش‌دبستانی بسیج در بافق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، این مهدکودک توسط  خواهران بسیجی پایگاه حضرت سکینه تکیه امام حسین (ع) با مدیریت زیور کارگران، فرمانده این پایگاه کار خود را آغاز کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) بافق در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت هفته بسیج و تشکر از بانوان بسیجی شهرستان بافق اظهار داشت: هدف از افتتاح این مهد، تربیت و تعالی کودکان و ترویج فرهنگ اسلامی و مذهبی در دوران کودکی است.

معصومه خدامی با اشاره به اینکه کودکان جامعه اسلامی باید نخستین گام‌های خود را از مساجد برای ورود به جامعه بردارند، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بر عهده بسیجیانی است که در این گونه مهدها به انجام فعالیت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه آموزش به افراد در سنین کودکی، مانند حک کردن بر لوحی است که تا ابد باقی می‌ماند، گفت: در مهد‌کودک‌‌های بسیج، روحیه ایثار، مسئولیت‌پذیری و ... به سبک کودکان به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

به گزارش فارس، هم‌اکنون بیش از 50 کودک و پیش‌دبستانی در این مهد مشغول آموزش هستند.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول