اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیج در بالاترین مراحل آمادگی قرار دارد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج امروز در بالاترین مراحل آمادگی حضور چشمگیری در صحنه‌ها دارد.

بسیج در بالاترین مراحل آمادگی قرار دارد

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید شرایط نامطلوبی در کشور دشمنان ایجاد کرده بودند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا توسط دو ابر قدرت شرق و غرب اداره می‌شد، افزود: نظام اسلامی ابهت شرق و غرب را در هم نوردید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تدبیر امام خمینی (ره) برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن تشکیل بسیج در اولین روزهای انقلاب اسلامی بود، افزود: تحکیم نظام اسلامی از طریق تشکیل نهادی همچون بسیج مقدور می‌شد.

این مسئول با بیان اینکه ترور شخصیت‌ها، ایجاد ناامنی در جامعه، تجاوزات مرزی و تخریب‌ها از توطئه‌های دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: فرمان تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) موجب شد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

کرمی ورود بسیج به عرصه‌های مختلف را موجب پیروزی در این عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: دشمنان که برای یکسره کردن کار نظام به میدان آمده بودند، با ورود بسیج به عرصه مجبور به عقب‌نشینی شدند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز دشمنان و استکبار به حمایت از صدام پرداختند، افزود: 50 کشور دنیا عراق را در حمله به ایران پشتیبانی می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در نخستین ورود ارتش عراق به کشور 15 هزار کیلومتر از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه امام با پشتیبانی بسیج از جبهه‌های حق علیه باطل دستور حضور بسیج را داد، افزود: بسیجیان با حضور در جبهه روحیه امید و نشاط را در جبهه‌ها حاکم کردند.

کرمی یادآور شد: انجام عملیات‌های غرورآفرینی همچون بیت‌المقدس، ثامن‌الائمه از دستاوردهای ورود بسیج به جبهه بود.

وی با بیان اینکه بسیج در برابر پاتک‌های سنگین دشمنان نقش برجسته‌ای را ایفا کرد، افزود: ‌جنگ ایران و عراق جنگ جهانی در ابعاد جغرافیایی کوچک بود چراکه بسیاری از کشورهای جهان از عراق حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سرنوشت جنگ با ورود بسیج به جبهه تغییر یافت، گفت: رزمندگان با روحیه ایمان، اعتقادات و باورهای دینی، ولایت‌مداری و انگیزه الهی توانستند در برابر دشمنان پیروز شوند.

این مسئول با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس جان خود را برای پایداری نظام اسلامی فدا می‌کردند، ادامه داد: امروز هم مردم در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

کرمی با اشاره به اینکه هشت سال نبرد بی‌امان با جانفشانی رزمندگان همراه بود، خاطرنشان کرد: مردم و بسیجیان موجب شدند تا دشمنان عقب‌نشینی کنند.

وی با بیان اینکه بسیج عزت اسلام، ملت و کشور است، متذکر شد: بسیج امروز در بالاترین مراحل آمادگی حضور چشمگیری در صحنه‌ها دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رضایت مقام معظم رهبری را از عملکرد بسیج مایه افتخار این نیرو عنوان کرد و اذعان داشت: بسیج در عرصه‌ها مختلف افتخار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول