اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در زنجان

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقات فرهنگی مختلف در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در زنجان

اکبر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج اساتید به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی اعزام سخنرانان جنگ نرم به مدارس استان زنجان را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و افزود: این برنامه‌ها در دبیرستان حضرت معصومه(س)، دبیرستان روغنی زنجانی، مهدیه، شاهد فاطمیه، ولایت شهرستان زنجان و مدارس راهنمایی و دبیرستان روستای «دیزج‌آباد» استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزاری سخنرانی در زمینه تشریح نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: این برنامه در طول هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه بیانات کوتاه مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف به ویژه علم و دانش برگزار می‌شود، بیان داشت: همچنین به مناسبت هفته بسیج از اساتید جانباز جنگ تحمیلی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تجلیل می‌شود.

* برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در هیدج

رجبی به برگزاری کارگاه تدبیر و تدبر در قرآن کریم ویژه استادان بسیجی اشاره کرد و متذکر شد: بازدید از علمی و پژوهشی شرکت پارسی حیات در پنجم آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی مختلف در طول هفته بسیج در دانشگاه آزاد هیدج اجرا می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه عکس و پوستر در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برگزاری نشست علمی و پژوهشی در ششم آذر ماه جاری اشاره کرد و گفت: این برنامه توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد هیدج برگزار می‌شود.

* برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «تحکیم بنیان خانواده»

این مسئول با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی با عنوان «تحکیم بنیان خانواده» برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در چهارم آذر ماه جاری در دانشگاه قائم(عج) زنجان برگزار می‌شود.

رجبی به افتتاح کانون بسیج پردیس بهشتی زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این کانون در ساعت 10صبح روز پنجم آذر ماه جاری افتتاح می‌شود.

وی به برگزاری کارگاه رسانه‌ای جنگ نرم در طول هفته اشاره کرد و گفت: مسابقه فرهنگی مختلف در طول هفته در دانشگاه غیرانتفاعی روزبه زنجان برگزار می‌شود.

* برگزاری سمینار علمی «نقش ریاضیات در خانواده»

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برگزاری سمینار علمی «نقش ریاضیات در خانواده» اشاره کرد و ادامه داد: این سمینار در ساعت 11 صبح روز چهارم آذر ماه جاری در دانشگاه اسلامی واحد ابهر برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع محیط سیاسی دانشگاه آری یا نه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تهیه و توزیع کتب مناسب در راستای ارتقای سطح معرفتی فرزندان و خانواده اساتید در طول هفته بسیج در دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: جلسات سخنرانی پیرامون اهداف امام حسین(ع) و کلید واژه‌های عاشورا و ارتباط آن با وضعیت روز جمهوری اسلامی در هفتم آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

* برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، عکس و فیلم

وی به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، عکس و فیلم با موضوع جوان و محرم اشاره کرد و عنوان کرد: همایش اساتید بسیجی با موضوع عاشورا عبرت‌ها و بصیرت در چهارم آذر ماه جاری در دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کارگاه بررسی قانون مجازات جدید 2 در ششم آذر ماه جاری در دانشگاه پیام‌نور ابهر برگزار می‌شود، افزود: تجمع اساتید بسیجی در مصلای صائین‌قلعه با سخنرانی امام جمعه شهر برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری نشست سیاسی با سخنرانی استاد سید محمدرضا احمدی اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم در ساعت 14 روز 12 آذر ماه در دانشگاه علمی و کاربردی صائین‌قلعه اجرا می‌شود.

رجبی به برگزاری کلاس‌های زبان فرانسه و انگلیس در پنجم آذر ماه اشاره کرد و متذکر شد: این برنامه در دانشگاه پیام‌نور شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردوی زیارتی قم و جمکران برای اعضای بسیج را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و اذعان داشت: همچنین کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم استانداردهای کنترل کیفیت بین‌المللی ISO اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول