اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

ولایت‌مداری از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: زمان شناسی، دشمن شناسی، عمل به موقع و به ویژه ولایت مداری از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است.

ولایت‌مداری از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک هفته بسیج با استناد به سخن رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به بسیج تکیه دارد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» تصریح کرد: به مناست هفته بسیج 70 عنوان برنامه مختلف در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه بسیجیان به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه شرکت کردند، گفت: بسیجیان در نماز جمعه چهار شهر سجاس، گرماب، زرین آباد و قیدار حضور داشتند.

این مسئول غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و افزود: همچنین بسیجیان به صورت سازمان دهی شده در محل امامزادگان شهرستان حضور می‌یابند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رزمایش واکنش سریع «الی بیت المقدس» در پادگان قدس شهرستان برگزار شد، اضافه کرد: این رزمایش در دو روز متوالی با شرکت 500 نفر از بسیجیان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزان بسیج در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

* برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین افتتاح پایگاه مقاومت، مهد قرآنی و سایت صالحین حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

این مسئول زمان شناسی، دشمن شناسی، عمل به موقع و به ویژه ولایت مداری را از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج اعلام کرد و ابراز داشت: این شاخصه‌ها در طول سه دهه گذشته انقلاب اسلامی برای همه ملت ایران اسلامی مشهود است.

ابراهیمی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس، فتنه سال 88 و جلسات بصیرت افزایی از جمله اقدامات بسیج در زمینه ولایت مداری است.

وی در ادامه سخنان خود به فلسفه نامگذاری هفته بسیج اشاره کرد و افزود: تاکید بر امید آفرینی، اطلاع رسانی از عملکردها، محرومیت زدایی و انجام کارهای فرهنگی از جمله مواردی است که بسیج در آن سهم بزرگی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای آن از مهم‌ترین وظایف بسیج است.

این مسئول با درخشان دانستن کارنامه و آینده بسیج متذکر شد: به طور یقین، دلیل درخشان بودن آینده بسیج تایید رهبری است.

ابراهیمی اذعان داشت: این دلیل در برنامه‌های پایه‌ای بسیج مانند شجره طیبه صالحین، راهیان نور، اردوهای جهادی، محرومیت زدایی و ترویج گفتمان ولایت متجلی است.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول