اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

بسیج خواهران ارتباط خود را با روحانیون حوزه‌های علمیه بیشتر کند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت ارتباط بسیج خواهران با مدارس حوزه‌های علمیه گفت: بسیج خواهران باید ارتباط خود را با روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران عمیق‌تر و بیشتر کند.

بسیج خواهران ارتباط خود را با روحانیون حوزه‌های علمیه بیشتر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در بازدید از حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) خواهران اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر و فداکاری‌های ارزشمند رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس و داشتن رهبری بابصیرت توانسته‌ایم در برابر تمام تهدیدهای دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود: دشمنان این نظام اسلامی همواره سعی دارند این ملت بابصیرت در صحنه حضور نداشته باشند، اما می‌بینیم که نقشه‌های آنان یکی پس از دیگری با شکست سختی روبرو می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضوری تأثیرگذار دارند و باید سعی کنند این تلاش‌ها و حضور مؤثر آنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و فنی تداوم داشته باشد.

باریک‌بین با اشاره به تأثیرات مثبت حضور خواهران در بسیج و دیگر عرصه‌های کشور تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بانوان ایرانی علاوه بر کار امدادرسانی به رزمندگان در پشت جبهه نیز خدمات فراوانی ارائه می‌دادند.

این مسئول با بیان اینکه در دوران جنگ بسیج خواهران طلایه‌دار بسیج در کشور بود، گفت: خواهران بسیجی باید سعی کنند فعالیت‌های خود در بسیج را با نیت الهی انجام دهند و در راه خداوند ثابت قدم باشند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: حوزه بسیج خواهران در استان قزوین توانسته در برگزاری کلاس‌های عقیدتی به ویژه قرآن و مسائل احکام دینی برای خانواده‌ها گام‌های خوبی بردارد که جای قدردانی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت ارتباط بسیج خواهران با مدارس حوزه‌های علمیه اظهار کرد: بسیج خواهران باید ارتباط خود را با روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران عمیق‌تر و بیشتر کند زیرا این ارتباط تأثیر زیادی در عملکرد بسیج دارد.

این مسئول ابراز کرد: ملت ایران باید با تمام وجود در دولت جدید را حمایت کند تا دولت بتواند در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام گام‌های مثبتی بردارد.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول