اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

بسیج و سپاه همان نیروهای بدر و احد در صدر اسلام هستند

امام جمعه بوشهر گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از سپاه بدر و احد و خندق است که امروز موجب سربلندی نظام اسلامی شدند.

بسیج و سپاه همان نیروهای بدر و احد در صدر اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با شماری از مسئولان و فرماندهان سپاه استان بوشهر با تبریک هفته بسیج، سپاه و بسیج را مایه اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج در طول حیات خود همواره در عرصه‌های مختلف در حراست از نظام عملکردی قابل توجه داشته است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاریخ صدر اسلام و وجود سپاهیان اسلام گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از سپاه بدر و احد و خندق است که امروز موجب سربلندی نظام اسلامی شدند.

وی ادامه داد: فرمان امام راحل بر تشکیل این دو نهاد مقدس بر اساس همین تجربه‌ای بود که از تاریخ اسلام کسب کرده بود.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: صلابت و تقویت سپاه و بسیج موجب می‌شود جهان سلطه نتواند نگاه تهدیدآمیز با نظام اسلامی داشته باشد و اقتدار ایران چند برابر خواهد شد.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: تجلی بسیج و سپاه را در سوریه، افغانستان، عراق می‌بینیم و این امر نشان از عظمت این دو نهاد انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه تمام مردم استان بوشهر باید بسیجی شوند، گفت: بوشهر استان ولایتمداری است و همواره در تبعیت از ولایت استانی شناخته شده بوده و هست.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول