اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول بسیج سازندگی قزوین صورت گرفت

افتتاح 2 پروژه بسیج سازندگی آبیک

دو پروژه بسیج سازندگی شهرستان آبیک با حضور مسئول بسیج سازندگی استان قزوین افتتاح شد.

افتتاح 2 پروژه بسیج سازندگی آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در مراسم افتتاح دو پروژه بسیج سازندگی شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز برگزار شد علاوه بر حمیدرضا الله‌بداشتی، مسئول بسیج سازندگی استان قزوین، عبدالحسین داداشی، فرماندار آبیک و رضا اسفندیاری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک نیز حضور داشتند.

نخستین پروژه بسیج سازندگی در روستای فالیزان افتتاح شد که طول مدت اجرای این پروژه، 20 روزه بوده است.

پروژه غسالخانه روستای فالیزان که از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک است، در زمینی به مساحت 25 متر مربع و 160 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

مرتضی یگانه‌مافی مسئول بسیج سازندگی شهرستان آبیک در آغاز افتتاح این پروژه گفت: این پروژه به طور مشارکتی با 80 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات بسیج سازندگی و 80 میلیون ریال از اعتبارات بخشداری بخش مرکزی شهرستان آبیک تأمین شده است.

پروژه غسالخانه روستای شهرآباد از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک دومین پروژه بسیج سازندگی این شهرستان بود که با مشارکت مردم روستا و بسیج سازندگی در زمینی به مساحت 60 متر مربع احداث شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آبیک از احداث پروژه پایگاه اورژانس 115 در جاده طالقان بین روستای خوزنان و زیاران خبر داد و گفت: این پروژه به صورت مشارکتی با سپاه استان قزوین در زمینی به مساحت 60 متر مربع احداث می‌شود که در حال حاضر در مرحله اسکلت‌بندی است.

یگانه‌مافی افزود: در روستای حسین‌آباد رضی مسجدی با بیش از 50 سال قدمت دارد ولی به دلیل داشتن قدمت، تصمیم گرفته شد که تخریب نشود.

وی ادامه داد: دهیار روستای حسین‌آباد رضی زمینی به مساحت 200 متر مربع در اختیار بسیج سازندگی قرار داد تا نسبت به احداث مسجد جدید اقدام کند که در حال حاضر، در مرحله اسکلت‌بندی قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آبیک اضافه کرد: احداث خانه عالم در روستای چناسک، احداث غسالخانه در روستای یزبر از دیگر پروژه‌های بسیج سازندگی شهرستان آبیک است که در حال اجراست.

گفتنی است؛ در افتتاحیه این دو پروژه بسیج سازندگی شهرستان آبیک مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی این شهرستان، مرتضی یگانه‌مافی مسئول بسیج سازندگی شهرستان آبیک، بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، عبدالله ملک‌پور عضو شورای اسلامی شهر آبیک و اهالی روستاها نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول