اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

همایش تعامل بسیج و شوراها در شهرستان جم برگزار شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، همایش تعامل بسیج و شوراها در شهرستان جم برگزار شد.

همایش تعامل بسیج و شوراها در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش تعامل بسیج و شوراهای شهر و روستاهای شهرستان جم در محل سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، بخش‌های مرکزی و ریز، شهر و روستا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان جم برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در این آیین ضمن اذعان به یکسانی تفکر شورا و بسیج در چارچوب دو نهاد انقلابی تأثیرگذار گفت: شوراها مثل بسیج در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند و جایگاه شورا هم در قرآن که یک سوره به این نام است و هم در قانون اساسی که 10 فصل مربوط به شوراهاست، متأسفانه آنگونه که باید در تعامل مسئولین و مردم نهادینه نشده است.

حسین محدثی ضمن گلایه از مسئولین شهرستان اضافه کرد: ما از مسئولین میخواهیم که با شوراها دوست باشند چون آمده‌ایم خدمتی انجام دهیم و مسلم است که در شورا نان و حلوا نمی‌دهند و همه به نوعی دغدغه‌های خودشان دارند.

وی همچنین با بیان اینکه انتظار تعامل بسیج و شورا امری طبیعی است اظهار داشت: از فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) می‌خواهیم که در راستای برنامه‌ریزی و ساماندهی اردوها و نیروهای جهادی بسیج به فکر همکاری در برنامه‌های تعمیراتی مدارس هم باشند.

معاون فرماندار جم نیز با تبریک هفته بسیج و تشکر از فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) جم به خاطر برگزاری این برنامه اظهار داشت: بسیج و بسیجی یک اندیشه و فرهنگ است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابتکار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شده و در تمام اقشار و لایه‌های جامعه جاری شده است.

حسین مصلحی‌پور با برشمردن مشابهت روحیه شورایی با روحیه بسیجی ادامه داد: اکنون که توفیق ورود به عرصه خدمتگزاری به مردم پیدا کرده‌اید امیدوار هستیم که خداوند توفیق بدهد بسیجی بمانیم و به نحو احسن ضمن پیگیری مشکلات مردم و ترویج همدلی و صمیمیت از این فرصت بهره ببریم.

وی در ادامه با توصیه به تواضع و فروتنی و مبارزه با هوای نفس و دوری از کبر و غرور گفت: این آفات ناپسند اخلاقی باید از بین رفته و خلوص نیت در کارها بیشتر شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول