اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم تاکید کرد

تعامل سازنده شوراها با بسیج و سپاه برای رفع مشکلات شهرستان جم

فرمانده سپاه شهرستان جم بر لزوم تعامل سازنده شوراها با بسیج و سپاه برای رفع مشکلات شهرستان جم تاکید کرد.

تعامل سازنده شوراها با بسیج و سپاه برای رفع مشکلات شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی ظهر امروز در همایش تعامل بسیج و شوراها در جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه امری لازم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اشاره به تقارن مبارک هفته بسیج و عاشورای حسینی در دو سال اخیر اظهار داشت: این تقارن، تناسب هویت بسیج و عاشوراست و به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشوراست.

ریزی ضمن اشاره به دیدار هفته گذشته برخی از فرماندهان و بسیجیان شهرستان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات گرانبهایشان بسیج را سازمانی صادق دانسته که امتحان صداقتش را خوب پس داده و این مزد زحمات همه بسیجیان است.

وی خطاب به اعضای شوراها خاطر نشان کرد: بنا بود قبل‌تر و در اوائل شروع به‌کار اعضای منتخب شوراها این برنامه برگزار شود که به هفته بسیج کشیده شد که ضمن تبریک به همه اعضای شوراها به‌خاطر توفیق کسب رای اعتماد مردمی، امیدوارم بتوانید خدمات شایسته‌ای برای مردم انجام داده و از این فرصت خدمتی که برای شما پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کنند.

فرمانده سپاه شهرستان جم با برشمردن سه موضوع حفظ و صیانت از تمامیت فرهنگ بومی شهرستان، تعامل سازنده شوراها با بسیج و سپاه برای رفع مشکلات و پرهیز از رفتارهای جزیره‌ای و تقابلی افزود: علیرغم خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در انتخابات اخیر هنوز در برخی نقاط شهرستان شاهد یکسری اختلافات جزیی متصل به جریان انتخابات گذشته هستیم که این موضوع با درایت اعضای شوراها انشاءالله هر چه زودتر حل شود.

ریزی با تحسین حرکت اخلاقی برخی شوراها در تجلیل از اعضای شورای سابق تأکید کرد: این بسیار سنت پسندیده‌ای برای حفظ فضای همدلی در روستاها و شهرها است که امیدواریم بقیه شوراها هم مدنظر قرار بدهند و مسلما بسیج هم برای هرگونه همیاری در این زمینه اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول