اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خبر داد

تشکیل کانون بسیج رسانه در خانه مطبوعات هرمزگان

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان از تشکیل کانون بسیج رسانه در خانه مطبوعات در آیند‌ه‌ای نزدیک خبر داد و گفت: فعالان رسانه‌های هرمزگان از هم اکنون می‌توانند در تماس با خانه مطبوعات برای عضویت و نام‌نویسی اقدام کنند.

تشکیل کانون بسیج رسانه در خانه مطبوعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه رکن‌الدینی صبح امروز با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: راه‌اندازی بسیج رسانه از برنامه‌های مصوب دور پنجم خانه مطبوعات بوده که هم اکنون با همکاری سازمان بسیج رسانه استان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌ای فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه غالب فعالان رسانه‌ای در هرمزگان در پایگاه‌های مختلف عضو بسیج هستند، خاطرنشان کرد: با ساماندهی بسیجیان رسانه‌ای می‌توان در ابتدا مشکلات این حوزه را با استفاده از ظرفیت‌های موجود برطرف کرده و سپس با برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف فعالیت کرد.

این مسئول تشکیل بسیج رسانه را در خانه مطبوعات، موجب تقویت برنامه و طرح‌های خانه مطبوعات دانست و افزود: این اقدام با همکاری سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان که به زودی افتتاح می‌شود گام بزرگی در راستای تحقق مطالبات و رفع مشکلات رسانه‌ها خواهد بود.

رکن‌الدینی تشکیل سازمان بسیج رسانه در هرمزگان را ظرفیتی دانست که رسانه‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: اهالی رسانه هرمزگان فی‌النفسه بسیجی هستند چرا که بدون چشم‌داشت مرزبانان هویت فرهنگی کشورند و با سلاح قلم از آن دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد:‌ علاقمندان برای عضویت در بسیج رسانه می‌توانند با خانه مطبوعات تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/2310/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول