اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه وفاداران انقلاب اسلامی عنوان کرد

بسیج در طول 35 سال توفیقات بسیاری داشته است

دبیر جبهه وفاداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نیز نقش بسیار تاثیرگذار و غیر قابل انکاری داشته و دارد.

بسیج در طول 35 سال توفیقات بسیاری داشته است

میلاد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در تشریح جایگاه بسیج با اشاره به فرمایش امام راحل درباره بسیج اظهار داشت: در توضیح جایگاه بسیج همین بس که امام راحل فرمودند در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.

وی به نقش بسیج در 35 سال گذشته اشاره کرد و افزود: بسیج و نیروهای بسیجی در طول این سال‌ها اقدامات ارزشمندی در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی انجام داده‌اند. 

دبیر جبهه وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت بسیج خاطرنشان کرد: بسیج در طول 35 سال گذشته همواره در برابر هجمه‌های دشمنان با حضور در صحنه به یاری انقلاب اسلامی شتافته و از آن دفاع کرده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در صورت نبود فرهنگ بسیجی در کشور به مشکلات فراوانی برخورد می‌کردیم، تاکید کرد: در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیر نقش بسیج بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

وی اقدامات بسیج در دوران پس از انقلاب اسلامی را قابل تقدیر ارزیابی و عنوان کرد: بسیج در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نیز نقش بسیار تاثیرگذار و غیر قابل انکاری داشته و دارد.

وی مولا علی (ع) را بزرگ‌ترین بسیجی دانست و عنوان کرد: بسیج از صدر اسلام تاکنون در طول تاریخ فعال بوده و امیرالمومنین (ع) به عنوان بزرگ‌ترین بسیجی، بسیج اسلام را در سپاه صدر اسلام تدارک دیدند. 

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول