اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اشتغال بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران:

بسیج سازندگی مازندران پیشتاز در اجرای اقتصاد مقاومتی است

مسئول مدیریت اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا پیشتاز در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

بسیج سازندگی مازندران پیشتاز در اجرای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، یحیی زکریایی گفت: در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در نخستین مرحله این کار اقدامات مفیدی را در این زمینه انجام داده است.

مسئول مدیریت آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: با همکاری بسیج سازندگی، نگار نصر و شرکت فجر آفرینان طبرستان مازندران تاکنون بیش از 14 هزار و 710 کیلوگرم انواع نهاده‌های دامی، پیش‌آغازین یا سوپراستارتر، آغازین، رشد یک و پایانی به عنوان جیره غذایی ویژه مرغ بومی استان با نظارت کارشناسان طیور شرکت تعاونی فجرآفرینان طبرستان به طور مستقیم از کارخانه تهیه و با تفاوت قیمت یک‌هزار ریال پایین‌تر از بازار عرضه شد.

به گفته این مسئول، توزیع 6 هزار 750 قطعه جوجه مرغ بومی با کیفیت بسیار خوب و تفاوت قیمت یک هزار و 300 ریال پایین‌تر از قیمت بازار در بین متقاضیان پرورش مرغ بومی در غرب استان واقع در شهرهای تنکابن و رامسر از دیگر برنامه‌ها بوده است.

این مسئول همچنین ساخت و توسعه 15 استخر پرورش ماهی سردآبی در رامسر، ساخت و توسعه 18 استخر پرورش ماهی سردآبی در تنکابن، شروع به کار 35 کارگاه پرورش قارچ خوراکی در سراسر استان و شروع به کار 9 کارگاه تولید کود ورمی کمپوست در رامسر و تنکابن را از دیگر فعالیت‌های انجام شده‌ای خواند که با حمایت‌های بسیج سازندگی به عرصه ظهور رسید.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول