اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

فرهنگ بسیجی تفکری ویژه در جامعه است

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: امروز همه جوانان ما جزیی از بسیج هستند و تفکر بسیجی تفکر ویژه در جامعه است.

فرهنگ بسیجی تفکری ویژه در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پرهام جانفشان صبح امروز در دومین آیین تجلیل از مهندسان نمونه بسیجی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن همایش بانک مهر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در پنجم آذر سال 58 توسط امام خمینی (ره) بنیان‎گذاری شد و آرزوی امام (ره) این بود که به بسیج 20 میلیونی تبدیل شود که به لطف خداوند این آمار محقق شده است و از این آمار هم بالاتر رفته است.

وی افزود: بسیج یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که همه آحاد ملت باید به این سمت و سو حرکت کنند که یکی از اقشار مهم جامعه هم همین قشر بسیج مهندسین است.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگ اشتغال را با فرهنگ بسیجی هدایت کنیم، گفت: باید در بخش تولید، ساختمان، صنعت از نقدینگی استفاده کنیم؛ اگر به این نقطه رسیدیم به هیچ کشوری در دنیا محتاج نخواهیم شد و در این راستا می‏توانیم از تفکر و فرهنگ بسیجی استفاده کنیم.

جانفشان افزود: خوشبختانه در استان سمنان همه مدیران دستگاه‏های دولتی بسیجی هستند و باید از ظرفیت بسیج و بسیجی در پیشرفت و ارتقای اشتغال بیش از پیش بهره ببریم.

در پایان این مراسم تفاهم‎نامه همکاری و دو جانبه‏ای بین بسیج مهندسین استان سمنان و بانک مهر اقتصاد منعقد شد.

در پایان این مراسم از مهندسان بسیجی نمونه استان سمنان، پرهام جانفشان، صبیری، سیدمحمد موسوی‏زاده، سیدحسن میرعماد، داوود سعدی، اتابک جعفری، محمدرضا صادقی، محمد سهرابی، بهرام علی‎طاهری، غلامرضا رضایی‏فر، منصور ابراهیمیان، عنایت‏الله کلاهدوز، حسن آلبویه، محمد اسکندری و میثم ابراهیمی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول