اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب تهران در دیدار با بسیجیان:

حرکت بسیج متأثر از قیام عاشوراست

مدیر شهری جنوب شرق تهران با اشاره به ویژگی‌های فرهنگ بسیج گفت: حرکت بسیج همواره متأثر از قیام عاشوراست.

حرکت بسیج متأثر از قیام عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر انجمنی صبح امروز در دیدار صمیمانه با بسیجیان جنوب شرق تهران که همزمان با هفته بسیج انجام شد، ضمن تبریک این هفته بزرگ با اشاره به ایثارگری بسیجیان در دوران دفاع مقدس، گفت: حرکت بسیج همواره متأثر از قیام عاشوراست.

مدیر شهری جنوب شرق تهران با بیان مطالبی در ارتباط با قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا و خاطراتی از دفاع مقدس، اظهار داشت: ما در دوران جنگ تحمیلی در ایران نیز نمونه‌هایی از کربلا داشتیم و در حال حاضر نیز تکلیف ما این است که سرمشق و خاطرات آن دوران را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج باید همیشه در وسط میدان باشد، افزود: با حضور بسیجی در میدان و توکل به خدا، خلوص نیت و اراده وی بسیاری از گره‌ها و مشکلات حل نشده، گشوده می‌شود و زخم‌ها و دردهای درمان نشده، التیام می‌یابد.

انجمنی یادآور شد: اگر دیروز شعار می‌دادیم که «ما می‌توانیم» امروز قطع به یقین با مدیریت علمی و جهادی شهردار تهران و خدمات عظیمی که در سطح شهر ارائه شده، مسیر بزرگراه امام علی (ع)، پل طبقاتی صدر و موارد متعدد دیگر می‌توانیم بگوییم که (ما توانستیم).

مدیر شهری جنوب شرق تهران در ادامه با تاکید بر اینکه بر اساس تدابیر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، جهاد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز جهاد این است که خودمان را فدای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف، دلسوز و صادق کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: جهاد امروز، جهاد گذشتن از خواسته‌های خود، گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب و اندیشیدن به مشکلات مردم است و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که سرباز خوبی برای ولایت بوده و ادامه‌دهنده راه امام راحل و شهدا باشیم.

این گزارش حاکی است، فرمانده حوزه مقاومت مدیریت شهری جنوب شرق تهران نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در منطقه پرداخت.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول