اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل:

استکبار از فرهنگ و روحیه بسیجی هراس دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: استکبار و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از روحیه و فرهنگ بسیجی هراس دارند.

استکبار از فرهنگ و روحیه بسیجی هراس دارد

حجت الاسلام محسن عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که یک تشکیلات صرف نیست بلکه بسیج یک فرهنگ، تفکر و اندیشه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: با اندیشه بسیج در تمام عرصه‌ها چه فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی مقابله با استکبار می‌توان ورود پیدا کرد و موفق شد.

این مسئول عنوان کرد: تشکیلات بسیج یک تشکیلات مقدس است که قداست خود را که از خون شهدا گرفته و باید روحیه ایثار، جهاد و آزادگی را در خود حفظ و تقویت کند.

عارفی یادآور شد: امروزه برخلاف پیشرفت در تمام عرصه‌ها نیاز بیشتر بر حضور بسیجیان احساس می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج یکی از رمزهای موفقیت و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران است که امام بصیر و دور اندیش ما دستور به تاسیس آن داد.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان با روحیه اخلاص و هم زیستی و هم نوعی با مستضعفان و مدافع مظلومین توانسته اند جایگاهی در قلب مردم پیدا کنند گفت: بسیجیان امروزه در همه عرصه‌ها دنباله رو و تابع اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و تجمع بزرگ فرماندهان بسیج سراسر کشور و دیدار با امامشان گواهی بر این مدعا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل متذکر شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیجی منحصر به داشتن کارت و پرونده بسیجی نیست بلکه بسیجی تعریف فکر، اندیشه و روحیه از خود گذشتگی است و هر کس با این روحیه باشد بسیجی و در راستای اعتلای انقلاب قدم بر خواهد داشت.

عارفی در پایان اذعان داشت: قطعا استکبار و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از روحیه و فرهنگ بسیج هراس دارد.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول