اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن استان زنجان:

56 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی شده است

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 56 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان مقاوم‌سازی شده است.

56 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی شده است

اسماعیل صبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان زنجان از 20 مهر ماه سال‌جاری آغاز و 20 آبان به پایان رسیده است.

وی اجرای این طرح را به صورت سراسری در کشور عنوان کرد و گفت: این طرح برای سومین بار در سطح کشور و استان به صورت همزمان اجرا شده و اطلاعات مسکن روستایی کل کشور گردآوری می‌شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تعداد روستاهای استان زنجان را 961 روستا عنوان کرد و گفت: در سطح استان زنجان روستاهایی به صورت نمونه شناسایی و طرح آمارگیری در آن‌ها صورت گرفته است که این طرح مطابق فرمول‌های ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران می‌باشد.

وی با بیان اینکه در طرح آمارگیری تعدادی روستا به صورت رندوم مورد بازدید و سرکشی قرارگرفته است، افزود: مطابق فرمول ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نسبت به نمونه‌برداری از وضعیت موجود اقدام شده است.

صبری به تخصصی بودن این دوره از آمارگیری اشاره کرد و یادآور شد: سه پرسش‌نامه توسط 8 نفر از ماموران آمار تکمیل می‌شود که پرسش‌نامه اول شامل اطلاعات نوع معبر و پلاک واحد مسکونی، پرسش‌نامه دوم در خصوص اطلاعات تفصیلی واحد مسکونی و پرسش‌نامه سوم در خصوص اطلاعات عمومی روستا و نوع فعالیت قالب در منطقه تکمیل می‌شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بابیان اینکه در این طرح وضعیت موجود بررسی شده است، افزود: احصای وضعیت موجود برای ارائه برنامه ضروری است.

وی این طرح آمارگیری را مهم دانست و تاکید کرد: همه شهرستان‌های استان در این طرح مورد بررسی قرار گرفتند و مسکن روستایی شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

صبری به اهمیت مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح آمارگیری موجب برنامه‌ریزی مناسب برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی طی سال‌های آینده می‌شود.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تعداد واحدهای مقام‌سازی شده در استان اشاره و خاطرنشان کرد: گفت: 56 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/73007/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول