اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان خبر داد

تجمع حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه زنجان

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان از تجمع حلقه‌های صالحین در مصلی نماز جمعه زنجان خبر داد.

تجمع حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه زنجان

میثم مصطفوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجتماع حلقه‌های تربیتی بسیج در قالب طرح میقات صالحین برنامه ابلاغی است که در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این تجمع به منظور انسجام بیشتر اعضای حلقه‌های صالحین و ارتباط سرگروه‌ها، مربیان حلقه‌ها و اعضا با نماز جمعه برگزار شد، تصریح کرد: در این تجمع اعضای حلقه‌های صالحین با تشکیل حلقه در میعادگاه‌های نماز جمعه به طرح مسائل تربیتی و اخلاقی پرداختند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به نحوه فعالیت حلقه‌های صالحین اذعان داشت: فعالیت این حلقه‌ها به دو صورت عام و خاص انجام می‌شود که در بخش خاص سرگروه‌های حلقه‌ها موضوعات مختلف فرهنگی و تربیتی را به اعضا آموزش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حلقه‌هایی که به صورت عام فعالیت دارند، نیز در قالب بسیجیانی که جدیداً برای فعالیت در قالب بسیج وارد حوزه‌های مقاومت شده اند؛ ساماندهی می‌شوند.

این مسئول در ادامه به اهداف فعالیت حلقه‌های صالحین نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین علاوه بر اینکه موجب رشد و توسعه مباحث معرفتی و بصیرتی در سطح بسیج و جامعه اسلامی می‌شود، موجب می‌شود گروه‌های تعالی نیز بتوانند بخشی از ناهنجاری‌های موجود در جامعه را با این آموزش‌ها مرتفع کنند.

مصطفوی اذعان داشت: گسترش تفکر بسیجی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در طرح حلقه‌های صالحین با هم‌اندیشی و هم‌فکری‌های اعضای بسیج و فرماندهان نیز از دیگر اهدافی است که با تشکیل حلقه‌های صالحین اجرایی می‌شود.

گفتنی است، امسال همزمان با دومین روز از هفته بسیج 80 حلقه صالحین در محل مصلی نماز جمعه زنجان به صورت هماهنگ حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول