اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

میانگین اعمال جرائم رانندگی زنجان نسبت به کشور پایین است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: میانگین اعمال جرائم رانندگی زنجان نسبت به کشور پایین است.

میانگین اعمال جرائم رانندگی زنجان نسبت به کشور پایین است

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: مطابق آمار پلیس راهور ناجا میانگین برگه‌های جرائم رانندگی صادر شده در سطح استان زنجان نسبت به متوسط کشور پایین است.

وی به عملکرد آموزشی و فرهنگی راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و اظهار داشت: طی برنامه فرهنگی سال 92 - 91 برای شهروندان زنجانی بیش از 40 هزار نفر ساعت آموزش راهنمایی و رانندگی اجرایی شده است و همواره توجه به موضوعات فرهنگی و آموزشی مورد تاکید و توجه مسئولین راهنمایی و رانندگی بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: اقدامات زیادی در راستای آموزش قوانین راهنمایی صورت گرفته است که می‌توان به بازدید دانش‌آموزان از مرکز مانیتورینگ و دیگر بخش‌های راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی توجه زیادی به موضوعات آموزشی و فرهنگی دارد، یادآور شد: راهنمایی و رانندگی استان ارتباط خوبی با  آموزش و پرورش استان دارد و نسبت به موضوعات آموزشی برای دانش‌آموزان اقدام می‌کند.

شمس‌آذر ارتباط و تعامل دو‌سویه با آموزش و پرورش، نهادها و دستگاه‌های دیگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی ارتباط خوبی با مراکز دیگر وجود دارد و در مهدهای کودک، مدارس، شهرداری، آموزشگاه‌های رانندگی، تیپ دوم زرهی و سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان و همچنین دانشگاه‌ها نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی اقدام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان توجه به ظرفیت‌های رسانه‌ای در فرهنگ‌سازی و آموزش را یادآور شد و تاکید کرد: راهنمایی و رانندگی استان از همه رسانه‌ها درخواست دارد نسبت به تحقق اهداف آموزشی و فرهنگی در این حوزه تعامل مناسبی با راهنمایی و رانندگی داشته باشند و نسبت به ترویج فرهنگ درست رانندگی در سطح شهر اطلاع‌رسانی کنند.

وی از مسئولین رسانه‌های مکتوب درخواست کرد نسبت به همکاری و اهتمام برای درج مطالب آموزشی حوزه راهنمایی و رانندگی در روزنامه‌ها و هفته‌نامه کمک کنند و ادامه داد: از همه رسانه‌های استان درخواست تعامل و همکاری در این خصوص را داریم.

شمس‌آذر تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند در محدودیت‌های ترافیکی، آئین‌نامه‌ها و قوانین جدید ابلاغی و موضوعات آموزشی برای مردم و مسئولین اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/73007‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول