اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد

افتتاح 3 پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: سه پروژه محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج در زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 3 پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان در هفته بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی 22 برنامه در دستور کار دارد که 19 برنامه از این تعداد اجرایی و سه برنامه دیگر در هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی افزود: افتتاح سه پروژه محرومیت‌زدایی شامل غسالخانه، آبرسانی و مرمت مسجد از جمله برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در هفته بسیج است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به برنامه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از راه‌اندازی 26 استخر پرورش ماهی‌، 20 کارگاه زنبورداری، 22 کارگاه پرورش مرغ بومی‌، 40 کارگاه تولید کود ورمی کمپوست، 9 دامداری کوچک از جمله این برنامه‌ها است.

امندی به برنامه‌های در حال اجرای سازمان بسیج سازندگی استان زنجان اشاره و عنوان کرد: فعالیت 5 هزار و 63 حلقه صالحین در کمک به رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به روستاها از جمله فعالیت‌های بسیج است.

وی گفت: تشکیل، سازماندهی و اعزام یک‌هزار و 356 نفر اردوی جهادی و سایر اقشار و مرمت و بهسازی 395 مدرسه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول