اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری 95 عنوان برنامه توسط بسیج اساتید زنجان

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج 95 عنوان برنامه مختلف توسط بسیج اساتید استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 95 عنوان برنامه توسط بسیج اساتید زنجان

اکبر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: به این مناسبت برنامه‌های مختلفی توسط بسیج اساتید در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کانون بسیج اساتید علمی و کاربردی شهرستان ابهر به مناسبت هفته بسیج به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه شرکت کردند، تصریح کرد: بسیجیان این کانون در زیارت جامعه کبیره نیز حضور گسترده‌ای داشتند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل جلسه شورای کانون در هفته بسیج برای برنامه‌ریزی در روز سوم آذر ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: این برنامه توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اجرا می‌شود.

* برگزاری مسابقه فرهنگی ورزشی دارت در زنجان

این مسئول با بیان اینکه مسابقه فرهنگی ورزشی دارت به مناسبت هفته بسیج اجرا می‌شود، افزود: این برنامه در چهارم آذر ماه جاری در دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه نشست خانواده‌های اساتید فعال بسیجی در تاریخ پنجم آذر ماه جاری برگزار می‌شود، افزود: مراسم تجلیل از اساتید برتر پژوهشی استان زنجان نیز در روز پنجم آذر ماه جاری در دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری طرح ویژه نامه مرتبط با هفته بسیج در طول هفته را یکی در دیگر از برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: درج جمله با مفهوم مرتبط با هفته بسیج در سربرگ‌ نامه‌های اداری برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ارسال پیامک به اساتید با محتوای هفته بسیج را یکی دیگر از برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این برنامه نیز در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

این مسئول دیدار با خانواده شهید شهریاری را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه با حضور مسئولان حلقه‌های علمی در تاریخ چهارم آذر ماه جاری در دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره اساتید بسیجی استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با حضور پرفسور یوسف ثبوتی در طول هفته در دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود.

* برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری در زنجان

وی به برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری اشاره کرد و افزود: این مراسم 11 آذر ماه جاری در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کارگاه هم‌اندیشی حلقه‌های علمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه توسط کانون بسیج اساتید ششم آذر ماه جاری در دانشگاه پیام‌نور زنجان اجرا می‌شود.

* برگزاری کارگاه هم‌اندیشی حلقه‌های صالحین در زنجان

این مسئول برگزاری کارگاه هم‌اندیشی حلقه‌های صالحین را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و افزود: همچنین همایش سبک زندگی روز ششم آذر ماه جاری توسط کانون بسیج اساتید برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار سازمان بسیج مستضعفین با عنوان «بسیج، پیشتاز حماسه و وحدت» برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مجموعا 95 عنوان برنامه مختلف در طول هفته بسیج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف مورد قبول عموم مردم و بسیجیان واقع شود.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول