اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان خبر داد.

دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی در حوزه کشف مواد مخدر انجام می‌دهد.

وی از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و افزود: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی کسب اخباری مبنی بر انتقال مواد مخدر از شهرستان خدابنده به نقاط مرکزی کشور ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: ماموران با توجه به اطلاعات به دست آمده مبنی بر حضور متهم در محور بیجار - خدابنده با تیم‌های عملیاتی نامحسوس محور را به کنترل خود درآوردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در حین کنترل خودروها به حرکات مشکوک یک دستگاه وانت پیکان مظنون شده و دستور ایست صادر کردند.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه این متهمان مواد مخدر را به شکل حرفه‌ای در پشت کپسول گاز CNG جاسازی کرده بودند، گفت: این مواد مخدر با هوشیاری ماموران مقدار 10.568 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر طی چند عملیات جداگانه موفق به دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف 420 گرم انواع مواد مخدر شدند، ابراز داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

* سارقان در کمین افراد بی‌احتیاط

همچنین سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دستگیری پنج سارق منزل اضافه کرد: بی‌احتیاطی مردم و عدم توجه به هشدارهای پلیس سارقان را در رسیدن به هدفشان کمک می‌کند.

جعفر رحمتی با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری در شهر زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با عناوین مختلف از قبیل ماموران آمار وارد منزل شده و پس از اطمینان از تنها بودن فرد در منزل با تهدید اقدام به سرقت کردند.

وی اضافه کرد: با کار اطلاعاتی پلیس یک سارق سابقه‌دار در این زمینه شناسایی و با صدور دستور بازداشت این متهم در یک اقدام ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان داشت: این سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که اهل و ساکن زنجان است در بازجویی‌های اولیه به سرقت‌های صورت پذیرفته اعتراف کرد.

این مسئول از دستگیری چهار نفر همدست متهم که در این سرقت‌ها او را همراهی کرده بودند اشاره کرد و متذکر شد: به خانواده‌ها و به ویژه خانم‌های خانه‌دار توصیه می‌شود از گشودن درب به روی افراد ناشناس خودداری کنند.

رحمتی در پایان اذعان داشت: رعایت توصیه‌های پلیسی همواره باعث شده است که سارقان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول