اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

دفاع از کوی و برزن از ماموریت‌های بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: دفاع از کوی برزن و پدافند غیر عامل در زمان حمله احتمالی دشمن یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان بسیج است.

دفاع از کوی و برزن از ماموریت‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رزمایش «الی بیت‌المقدس» عاشقان ولایت سپاه شهرستان ابهر ظهر امروز با حضور دو گردان واکنش سریع بیت‌المقدس به مدت دو روز در پادگان آموزشی «شهید زین‌الدین» سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در این رزمایش که با حضور مسئولان ادارات و ارگان‌های شهرستان ابهر، رضا حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و با حضور چشمگیر بسیجیان تمرینات تاکتیکی دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل به مرحله اجرا درآمد.

در این رزمایش فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان تا ششم آذر ماه جاری با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج شهرستان ابهر نیز از 30 آبان ماه جاری در سطح شهرستان آغاز شده است.

علیرضا مولایی اضافه کرد: رزمایش یاوران ولایت امسال با شعار «لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای» توسط گردان‌های مختلف شهرستان ابهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج سال‌جاری با شعار «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» در سطح شهرستان ابهر در حال برگزاری است، افزود: همچنین هر روز هفته بسیج با عناوینی نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر هدف از رزمایش «یاوران ولایت» را آمادگی دفاعی بسیجیان اعلام کرد و اظهار داشت: دفاع از کوی برزن و پدافند غیرعامل در زمان حمله احتمالی دشمن یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان بسیج است.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان اندوخته‌های خود در این تمرینات به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: نیروهای عمل‌کننده قبل از اجرای تمرینات تاکتیکی در صبحگاه مشترک نیروهای بسیج شرکت کردند.

انتهای پیام/73008/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول