اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت

افتتاح پایگاه بسیج شهید لاجوردی در زندان میناب

طی مراسمی با حضور مسئولان، پایگاه بسیج شهید لاجوردی در زندان میناب افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح پایگاه بسیج شهید لاجوردی در زندان میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس اداره زندان میناب در آئین بهره برداری از این پایگاه با تشریح برنامه‌های فرهنگی در زندان میناب، اظهار داشت: اصلاح و تربیت از ماموریت‌های اصلی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی است.

محمد فیروززاده افزود: تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که در زندان‌ها صورت می‌گیرد در راستای بازیابی شخصیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به کانون گرم خانواده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، گفت: با فعال شدن پایگاه بسیج در زندان می‌توان در راستای کاهش آسیب‌ها گام‌های بلندی برداشت.

این مسئول همچنین از مددجویان به عنوان مهمانان ناخوانده در مجموعه زندان نام برد و گفت: سازمان زندان‌ها برای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در زندان‌های کشور؛ برنامه‌های متنوعی را در طول سال برگزار می‌کند.

فیروززاده افزود: کلاس‌های حرفه‌آموزی، نهضت سوادآموزی و فعالیت‌های متنوع در زمینه ارتقای سطح بهداشت روان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها در زندان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میناب نیز با تبریک هفته بسیج، راه‌اندازی پایگاه بسیج در زندان را موثر در اقدامات اصلاحی و تربیتی این مجموعه دانست و با ذکر فرمایشی از رهبر معظم انقلاب پیرامون معنویت بسیج افزود: هر جا بسیج و تفکر بسیجی باشد بی‌شک فرهنگ شهامت و شهادت در آنجا منتشر می‌شود.

احمد ذاکری؛ بسیج را نهادی مردمی و برآمده از متن مردم معرفی کرد و اظهار داشت: امروز بسیج در همه ارگان‌ها از زندان تا کارخانه و دانشگاه، روحیه معنوی را گسترش می‌دهد.

وی اقدامات صورت گرفته فرهنگی توسط پایگاه شهید لاجوردی زندان در دهه نخست ماه محرم و شهادت امام سوم شیعیان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این پایگاه افکار، اخلاق و رفتار بسیجی در مجموعه زندان بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آئین بهره‌برداری از پایگاه بسیج شهید لاجوردی زندان با حضور فرمانده سپاه ناحیه میناب، رئیس اداره زندان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب، فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر ادارات و جمعی از مسئولان زندان صورت گرفت.

انتهای پیام/88004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول