اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

کتابخانه عمومی مشارکتی کانون بسیج بیجار افتتاح شد

کتابخانه عمومی مشارکتی کانون بسیج شهرستان بیجار به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

کتابخانه عمومی مشارکتی کانون بسیج بیجار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیجار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این کتابخانه مشارکتی که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه پس از تائید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور زمینه راه‌اندازی این کتابخانه فراهم شده است و منابع این کتابخانه‌ها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

حسن مدرس عنوان کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی فرصتی اساسی برای گسترش فضای کتابخانه‌های عمومی و ایجاد زمینه دسترسی عمومی مردم به کتاب است.

وی با اشاره به فعالیت دو باب کتابخانه عمومی مشارکتی دیگر در شهرستان بیجار، عنوان کرد: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی مشارکتی زندان و همچنین کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بیجار فعال هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیجار در رابطه با نحوه راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی مشارکتی بیان کرد: ادارات، سازمان‌ها، دهیاری‌ها و سایر موسسات دولتی و غیردولتی در صورت تامین مکان و تجهیزات مورد نیاز می‌توانند درخواست خود را به این اداره‌کل ارائه دهند.

وی عنوان کرد: در صورت تائید نهایی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب و سایر منابع نرم‌افزاری مورد نیاز این کتابخانه‌های عمومی مشارکتی تامین می‌شود تا در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

مدرس اضافه کرد: همچنین در حال حاضر شش کتابخانه عمومی نهادی نیز در شهرستان بیجار فعال است و به کتابخوانان خدمات متنوعی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/79015/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول