اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آماده شدن مصلای گچساران

نماز جمعه گچساران کماکان در کانون بسیج برگزار می‌شود

مسئول ستاد نماز جمعه گچساران گفت: تا آماده شدن مصلا برای اقامه نماز جمعه، نماز جمعه این شهرستان در کانون بسیج برگزار می‌شود.

نماز جمعه گچساران کماکان در کانون بسیج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مختار شفیعی ظهر امروز در نشست ستاد جمعه این شهرستان اظهار کرد: مصلای گچساران از سال‌های بسیار دور کلنگ‌زنی و احداث شده اما تا امروز به دلیل برخی مشکلات ناتمام مانده است. مسئول ستاد نماز جمعه گچساران با اشاره به تغییر مکان برگزاری نماز جمعه از مصلا به کانون بسیج گچساران افزود: نماز جمعه این شهرستان روز گذشته به دلیل ریزش آب باران از سقف مصلای این شهرستان و مساعد نبودن شرایط برگزاری نماز در محل کانون بسیج گچساران برگزار شد.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و فصل بارش همچنین ناتمام بودن قسمت‌های زیادی از مصلای گچساران و نفوذ آب از سقف به محل اقامه نمازگزاران، امکان برگزاری نماز جمعه در مصلا وجود ندارد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران یادآور شد: در شرایط کنونی و آماده نبودن مصلا به دلیل وجود برخی مشکلات، نماز جمعه در محل کانون بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

شفیعی از مسئولان خواست تا با تسریع در روند تکمیل مصلای گچساران، مشکل چندین ساله برگزاری نماز جمعه این شهرستان را برطرف کنند.

وی با بیان این‌که ده‌ها پروژه در قالب مصلی و نظیر چنین اماکن فرهنگی و مذهبی در دیگر شهرهای استان با مصلای گچساران آغاز و به اتمام رسیده اما مصلای گچساران هنوز تکمیل نشده است.

شفیعی با اشاره به روند مطلوب تکمیل مصلی در چند ماه اخیر از مسئولان خواست تا تکمیل این مکان را به طور ویژه مد نظر قرار دهند. 

انتهای پیام/82001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول