اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان مطرح کرد

تحقق سند چشم‌انداز نهضت مطالعه مفید در گرو بسیج عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: تحقق سند چشم‌انداز نهضت مطالعه مفید در گرو بسیج عمومی است.

تحقق سند چشم‌انداز نهضت مطالعه مفید در گرو بسیج عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سه باب کتابخانه مشارکتی در شهرستان همدان اظهار داشت: زیرساخت‌های امر کتاب و کتابخوانی را در راستای تحقق سند چشم‌انداز نهضت مطالعه مفید ارتقاء خواهیم داد تا در منطقه به رتبه اول دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: تحقق سند چشم‌انداز نهضت مطالعه مفید به کمک ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، از دیگر برنامه‌های نهاد است که در گرو بسیج عمومی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان تصریح کرد: در سال گذشته استان همدان دارای چهار باب کتابخانه مشارکتی بود که امروز با همت و تلاش مسئولان فرهنگی و اجرایی به 12 باب کتابخانه مشارکتی ارتقا یافت.

وی با اشاره به آماری از تعداد منابع موجود در استان اذعان داشت: تعداد کتاب‌ موجود در مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان همدان، در یک سال گذشته از 660 هزار جلد کتاب به 820 هزار جلد کتاب ارتقا یافته است.

استعدادی در پایان سخنان خود موفقیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان را نتیجه تلاش جهادی کتابداران، حمایت‌ها و هم‌افزایی‌های مسئولان امر دانست.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول