اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز:

نهادینه‌کردن فرهنگ بسیجی میان نسل امروز مهم‌ترین وظیفه ماست

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ بسیجی میان نسل امروز مهم‌ترین وظیفه ماست.

نهادینه‌کردن فرهنگ بسیجی میان نسل امروز مهم‌ترین وظیفه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفی‌اله رمضانخانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در تمام برهه‌ها توانسته کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان با دسایس مختلف در نظر دارند تا این انقلاب و نظام را دچار خدشه کنند.

این مسئول تأکید کرد: اما بسیج آگاهانه و هوشیارانه در برابر دسایس دشمنان ایستادگی کرده و با ولایتمداری توانسته تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: در این راستا یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در قبال نسل امروز تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی است.

رمضانخانی با بیان این‌که ترویج این فرهنگ می‌تواند نقش اساسی را در شکست دشمن در جنگ نرم داشته باشد، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی در بین آینده‌سازان ترویج یابد دشمن در جنگ نرم ناکام خواهد ماند.

وی تشکیل بسیج را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این دستاورد مهم باید حفظ شود و نسل امروز را تشویق و ترغیب به حضور در این نهاد مردمی کنیم.

این مسئول افزود: اگر نسل امرز شاهد استقلال، ‌آزادی و توسعه علم و دانش در کشور هستند،‌ مرهون خون شهدا، ایثارگران و رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

رمضانخانی گفت: نسل امروز باید با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا و مأنوس باشند و با حفظ آرمان‌های شهدا، ‌ادامه‌دهنده راه آنان شوند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول