اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

استفاده حداکثری شهرداری از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف به صورت حداکثری استفاده کند و با استفاده از ظرفیت‌های بسیجیان در راستای ارتقای وضعیت شهر تلاش کند.

استفاده حداکثری شهرداری از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه فرآیند دفاع از کشور در ابتدای انقلاب توسط معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد شده است، اظهار کرد: تمام مردم و مسئولان باید در اجرای این فرایند مهم شرکت داشته باشند و خود را به عنوان عضوی از جامعه بسیجی بدانند.

وی با اشاره به اینکه نهاد مردمی بسیج به فرموده امام خمینی (ره) و به منظور جلوگیری و خنثی شدن حمله دشمنان پس از انقلاب دوم در 13 آبان 58 تشکیل شده است، اضافه کرد: در این زمان بسیج مردمی در محلات و مساجد تشکیل شده است و مردم با حضور در برنامه‌های مختلف محلات و مساجد به سپاه در راستای مقابله با دشمنان کمک کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نقش بسیج محلات و مساجد را در راستای مقابله با تجاوزات دشمنان بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: شرکت در عملیات‌های مختلف مانند عملیات شکست حصر آبادان نقش بارز و انکار‌نا‌پذیر بسیج را در راستای دفاع از کشور در مقابل تجاوزات دشمن نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز شاهد حضور پر‌رنگ بسیجیان در عرصه‌های مختلف برای دفاع از کشور هستیم، ادامه داد: در زمان جنگ، بسیج در عرصه‌های مختلف به دفاع از کشور پرداخت و دشمنان را مأیوس کرد.

امینی با بیان اینکه در حال حاضر نیز بسیج در زمینه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدامات بسیاری انجام داده است، تاکید کرد: امروز بسیج با حضور فعال خود در جامعه دستاورد‌های خوبی را برای ارتقای کشور در بخش‌های مختلف داشته است.

وی به دیدار 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار عنوان کردند که ایستادگی و اقتدار ملت تنها راه معدوم ساختن دشمنان است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه به استفاده از تاکتیک نرمش قهرمانانه در مقابل دشمن اشاره داشتند و استفاده از این روش را در کنار هوشمندی و شناخت طرف مقابل را یکی از روش‌های فعالیت در عرصه دیپلماسی دانسته‌اند.

امینی با تاکید بر اینکه امیدواریم مذاکرات ژنو با توجه به خطوط قرمز مشخص شده از سوی رهبر معظم انقلاب پیش برود، ادامه داد: این مذاکرات باید سبب عزت، اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی تصریح کرد: شهرداری باید از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف به صورت حداکثری استفاده کند و با استفاده از ظرفیت‌های بسیجیان در راستای ارتقای وضعیت شهر تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معاونت معماری و شهر‌سازی و معاونت عمران شهرداری باید از ظرفیت‌های بسیجیان فعال در سطح شهر در راستای اجرای فعالیت‌های خود استفاده کنند، اضافه کرد: استفاده از تخصص‌های بسیج در عرصه‌های مختلف و به ویژه عرصه‌های فرهنگی و خدماتی ضرورت دارد.

انتهای پیام/63004/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول