اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان زنجان:

بسیج عصاره و شاکله نظام اسلامی ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بسیج عصاره و شاکله نظام انقلاب اسلامی ایران است.

بسیج عصاره و شاکله نظام اسلامی ایران است

ناصر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با توجه به اهمیت بسیج در جامعه اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است، که توسط امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده است.

وی بسیج را نهادی برای حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: رهبر انقلاب اسلامی ایران باعث رشد و تقویت نهاد بسیج شده و از این طریق بسیجیان حافظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بسیج را عصاره و شاکله نظام انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: بسیج موتور محرکه تمام جنبش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول به اهمیت بسیج و بسیجی بودن اشاره و تصریح کرد: بسیج در همه زمینه‌ها با ایثار و از خود گذشتگی از کیان انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده است.

مقدم، بسیج را نهادی مربوط به همه اقشار جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه مردم عضو بسیج شوند، نظام انقلاب اسلامی یک نظام بسیجی با تفکرات بسیجی خواهد بود.

وی همچنین بسیج را یک نظام ارزشی دانست و متذکر شد: اقداماتی که حتی از عهده نظام اداری خارج بوده، بسیج وارد عمل شده و این نشان‌دهنده این است که عملکرد بسیج برخاسته از عمق ایمان و اعتقاد است.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول