اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

ایران حسن نیت خود را ثابت کرده است

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید طرف‌های مذاکره‌کننده به ایران اطمینان لازم را بدهند، افزود: ایران با صداقت، حسن نیت خود را ثابت کرده است.

ایران حسن نیت خود را ثابت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تغییر قبله مسلمانان از بیت‌المقدس به مکه اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام به دلیل بهانه‌جویی‌های یهود از درگاه خداوند متعال خواستار تغییر قبله مسلمانان شد.

وی با اشاره به روز هفتم آذر سالروز تشکیل نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از قدرت مطلوبی برخوردار نبود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه با تدابیر امام خمینی(ره) نقش نیروی دریایی در کشور برجسته شد، افزود: حضور نیروی دریایی در عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی در این عملیات‌ها شد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: در عملیات‌های بزرگی همچون والفجر هشت، شکست حصر آبادان و بیت‌المقدس این نیرو حضور تاثیرگذاری داشت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مقاومت نیروی دریایی در مقابل ناوهای قدرتمند آمریکایی اظهار کرد: در 22 فروردین سال 67 این نیرو با تمام اراده در برابر ناوگان متجاوز آمریکا ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته بسیج افزود: تفکر بسیجی در برابر زورگویی‌ها و افزون‌طلبی‌های استکبار مقاومت می‌کند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های سخت نظام اسلامی حضور جدی و تاثیرگذاری دارد، افزود: حضور بسیج در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن تصریح کرد: روحیه ایستادگی و مقاومت این نیرو موجب ایستادگی در برابر دشمنان می‌شد.

بسیج مدافع نظام است

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هر جا بسیج حضور داشته است، ورق به نفع نظام اسلامی برگشته است، افزود: حضور مقتدرانه این نیرو در عرصه‌ها موجب کسب موفقیت‌های بی‌شمار برای نظام اسلامی شده است.

وی نقش بسیج را در عرصه‌های علمی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهاد برجسته عنوان کرد و گفت: امروز نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیشتر شده است.

آیت‌الله خاتمی همچنین با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 کرد: در حال حاضر این مذاکرات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان در خصوص حق هسته‌ای ایران مقابله کنیم، افزود: نباید اجازه داد عده‌ای که خود از سلاح‌های هسته‌ای علیه ملت‌ها استفاده می‌کنند، ایران را از رسیدن به انرژی هسته‌ای پاک محروم کنند.

ایران حسن نیت خود را ثابت کرده است

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید طرف‌های مذاکره‌کننده به ایران اطمینان لازم را بدهند، افزود: ایران با صداقت حسن نیت خود را ثابت کرده است.

وی با طرح این سئوال که چه کسی استکبار را برای کدخدایی جهان تعیین کرده است، افزود: امروز دوران ظلم و ستم این کشورها به ملت‌های مظلوم گذشته است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ما به آمریکا و ایادی آن اعتماد نداریم، خاطرنشان کرد: جنایت‌های آمریکا علیه ملت‌ها به ویژه ملت ایران فراموش نشده است.

وی با اشاره به حضور 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج در محضر مقام معظم رهبری یادآور شد: نظام اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد و بسیجیان جان بر کف در همه عرصه‌ها حضور جدی و تاثیرگذار دارند و دشمن نمی‌تواند ایران را با تهدید به دست آورد.

انتهای پیام/73003/ب40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول