اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

تیم مذاکره‌کننده به لبخندهای دشمن برای حل مشکلات امیدوار نباشند

امام جمعه کاشمر با بیان این که تفکر بسیجی یک تفکر ملی و جهانی است، گفت: دولتمردان ما که مورد تایید رهبر معظم انقلاب و ملت ایران هستند به لبخندهای دشمن برای حل مشکلات امیدوار نباشند.

تیم مذاکره‌کننده به لبخندهای دشمن برای حل مشکلات امیدوار نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمر در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: این تفکر بسیجی بود که مردم را به خیابان ها کشاند و با برپایی تظاهرات و راهپیمایی ها در برابر رژیم شاه و تهدیدات آن مقاومت کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان دلاور و سرافراز ایران اسلامی افزود: استقرار حاکمیت اسلام و حکومت اسلامی و مستقر کردن نظام جمهوری اسلامی و سایر نهادها با بصیرت و هوشیاری مردم در لبیک به ندای امام خویش دو محصول تفکر بسیجی در این راه بود.

خطیب امروز نماز جمعه کاشمر با اشاره به این که مردم و بسیج با تفکر بسیجی با خاموش کردن توطئه های دشمنان، جنگ را به پیروزی رساندند، یادآور شد: تفکر بسیجی قبل از انقلاب در دل مردم بذرپاشی شد و با ایستادن پای علم امام راحل انقلاب را به پیروزی رساندند؛ در جنگ نیز بسیج سازماندهی شد و با استفاده از امکانات و تجهیزات با مدیریت قوی، عظمت‌های زیادی آفرید.

وی با بیان این که تفکر بسیجی یعنی تفکر مسئولیت در برابر کشور و این که در امور کشور نباید بی‌تفاوت باشیم، خاطر نشان کرد: بسیج یکی از معجزات و فرآورده‌های منحصر به فرد در انقلاب اسلامی است که سایر انقلاب‌ها از این عنصر حافظ، نگهدارنده و پیش‌برنده بی‌بهره بودند.

یعقوبی تفکر بسیجی را یکی از عظیم‌ترین آثار ماندگار امام راحل دانست و تصریح کرد: بسیج یک قدرت بی‌ادعا و فراگیر است که منطبق با نیازهای روز حرکت منطقی از خود نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به ادعای برخی که معتقدند حرکت‌های بسیجی منطق ندارد و لجام گسیخته است، ابراز داشت: حرکت بسیج منطقی و منطبق بر زمان و شرایط است و به فرموده امام (ره) نیز بسیج مدرسه عشق است که شاگردانش شهدا هستند؛ بنابراین بسیج بهترین بستر برای مجاهدت معنوی و خالصانه انسان‌ها است.

امام جمعه کاشمر راه‌اندازی و تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج را یک حرکت ارزشمند دانست و تاکید کرد: فعال شدن این حلقه ها در مساجد، تکایا، دانشگاه‌ها، مدارس و حتی در خانواده‌ها می‌تواند زمینه و فرصت مناسبی برای بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاه‌ها درباره موضوعات روز کشور باشد.

وی با اشاره به دور سوم مذاکرات گروه 1+5 در ژنو خاطرنشان کرد: آنطور که استشمام می‌شود دشمنان ما در مذاکرات حاضر به همکاری نیستند و تمام سعی و تلاششان این است که با مطرح کردن موضوع هسته‌ای به دنبال بهانه‌گیری هستند تا از این راه تبلیغات جهانی راه بیندازند و ایران را کشوری ناامن در دنیا جلوه دهند.

وی با بیان این که این دوره از مذاکرات شبیه مذاکرات اسرائیل با فلسطین است، تصریح کرد: در عین حال تا زمانی که تیم مذاکره کننده ایرانی امیدوار به برداشتن گام‌های رو به جلو است از آن حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به این که ملت و دولت ایران بدون توجه به تهدیدات دشمن مسیر خودش را ادامه خواهد داد، یادآور شد: دولتمردان ما که مورد تایید رهبر معظم انقلاب و ملت ایران هستند به لبخندهای دشمن برای حل مشکلات امیدوار نباشند و با پشتوانه ملت و با استفاده از امکانات داخلی تحریم‌ها را خنثی و آنها را تبدیل به فرصت کنند.

انتهای پیام/2202/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول