اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

منطق مذاکره غرب مبتنی بر قلدری و خیانت است

امام جمعه دهدشت منطق غرب در مذاکرات را مبتنی بر قلدری و خیانت دانست و گفت: آمریکا مذاکره جنجالی می‌خواهد و اهل منطق نیست.

منطق مذاکره غرب مبتنی بر قلدری و خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهدشت اظهار داشت: بسیج برای دفاع از ارزش‌های الهی با تمام وجود به میدان ‌آمده و از تهدید دشمن هراسی ندارد.

امام جمعه دهدشت آمادگی بسیجیان برای دفاع همه جانبه از انقلاب را درس گرفتن از نهضت عاشورا خواند و افزود: اباعبدالله‌الحسین(ع) در عاشورا با تمام وجود به میدان مبارزه آمد و از مال و جان و آبرو برای اسلام گذشت.

حسینی با بیان اینکه امام حسین(ع) دانسته همه چیز خود را به عرصه مبارزه می‌برد تصریح کرد: امروز ما از مکتب عاشورا درس گرفتیم و با تمام وجود مدافع ارزش‌های انقلاب و نظام خواهیم بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به قیام ملت علیه حکومت پهلوی ابراز داشت: مقاومت ما در برابر حکومت جور از دوره پهلوی تا به الان به خاطر درسی است که از اباعبدالله گرفتیم.

حسینی احساس نیاز به بسیج در گذر زمان را مشهود دانست و گفت: امروز هر چه زمان می‌گذرد، ضرورت وجود بسیج و روحیه بسیجی بیشتر آشکار می‌شود.

امام جمعه دهدشت شرایط سخت ایجاد شده توسط دشمن و توطئه‌های مختلف قدرت‌های جهانی علیه کشورمان را متذکر شد و افزود: توطئه‌هایی در قالب کودتا، جنگ و ترور علیه نظام طراحی شده و می‌شود اما در عین حال ما پیروزمندانه خارج می‌شویم.

این مسئول درباره مواضع کشورمان در مذاکرات اخیر خاطرنشان کرد: آمریکا در این مذاکرات بی‌اعتمادی خود را به اثبات رساند.

حسینی منطق آمریکا را مبتنی بر قلدری و خیانت خواند و ابراز داشت: آدمی که اهل منطق نیست با جنجال مذاکره می‌خواهد.

وی ایستادگی در مقابل همه توطئه‌ها را به خاطر روحیه بسیجی ملت دانست و با تشریح موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف اذعان داشت: اکنون کشور ما پیشرفت‌های جهانی دارد و آبرومندانه در عرصه بین‌المللی می‌درخشد.

حسینی تحریم‌های اعمال شده علیه کشور را زمینه ساز رشد قدرت‌های داخلی ایران دانست و با بیان اینکه تحریم‌های گذشته وابستگی ما را کمتر کرد ابراز داشت: قطعاً اگر در آینده هم مشکلاتی پیش آید، می‌توانیم با اقتدار کشور را پیش بریم.

امام جمعه دهدشت اجرای پدافند غیرعامل را ضروری خواند و گفت: روحیه بسیجی و تجربیات سالیان متمادی و قدرت‌های بالفعل و بالقوه ما باعث غلبه بر توطئه‌های دشمن خواهد شد.

حسینی در ادامه تأکید کرد: همه باید بسیجی‌وار در میدان به محوریت ولایت فقیه باقی بمانیم.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول