اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

برای اثبات صداقتمان پای میز مذاکره ایستاده‎ایم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران برای اینکه صداقت خود را به اثبات برساند پای میز مذاکره ایستاده است.

برای اثبات صداقتمان پای میز مذاکره ایستاده‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در مراسم دسته‎روی دانشگاهیان گلستان در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان اظهار داشت: ملت ما از مسئولان در مذاکره حمایت می‎کنند و این حمایت مشروط به این است که نمایندگان آنها در مجلس از حق مشروع مردم کوتاه نیایند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایران در عرصه هسته‎ای در قالب مذاکره مشغول جنگ با دشمن است و امروز مذاکره بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بالا بردن ظرفیت اسلام است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها باید یا حرف حق ایران را بپذیرند و از ظلمی که علیه ملت ما می‎کنند عقب‎نشینی کرده و یا اینکه به خواسته زورگویانه خود پافشاری کنند که در حالت دوم یعنی در نظر نگرفتن حقوق هسته‎ای ایران؛ در این صورت این امر بدان معنی است که نظام سلطه به دنبال مذاکره منطقی نیست و درصدد ادامه دادن به زورگویی‎های خودش است.

طاهری خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول 34 سال نشان داده است که زیر بار زور نمی‎رود و حتی حاضر به سازش با دشمن نیست و بر حق و حقوق خود همچنان استوار است.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ایران با دنیا سر جنگ ندارد، بیان داشت: ایران پرچمی را بر فراز آسمان برافراشته که نماد طرفداری از حق و رسوا کردن ظالم است و همین امر سبب شده تا دشمنان تحمل حق و حقیقت را نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران جنگ را پشت سر گذاشته است و در مقابل دشمن برای حفظ و صیانت از ارزش‎ها و حقوق خود به هیچ وجه کوتاه نمی‎آید.

طاهری راه نجات بشریت را توسل و تمسک به حضرت اباعبدالله‎الحسین (ع) عنوان کرد و اظهار داشت: همانطوری که نبی مکرم اسلام (ص) فرمودند «امام حسین (ع) چراغ حیات و کشتی نجات است» لذا تا زمانی که پیرو راستین آن امام همام در مکتب عاشورا باشیم هیچگاه ذلت‎پذیر نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه درگیری بین حق و باطل تا روز قیامت و برپایی حکومت جهانی حضرت حجت (عج) ادامه دارد، بیان داشت: امروز نظام اسلامی پرچمدار حق و حقانیت در دنیا است و استکبار جهانی مظهر کفر و باطل محسوب می‎شود لذا در چنین عرصه‎ای حق کاملا مشهود است و وظیفه طرفداران سیدالشهدا (ع) ادامه راه حق و حقیقت است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی تصور می‎کنند اینکه فقط طرفدار حق باشند کافی است درحالیکه باید در مسیر حق همراهی لازم را داشته باشند که در این صورت خود به خود در برابر باطل قرار خواهند گرفت و باید از حق خودشان دفاع کنند.

انتهای پیام/83001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول