اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

بسیج رویکرد فرهنگی و اقتصادی را رسالت عظیم خود می‌داند

فرماندار شهرستان کوثر گفت: بسیج انجام رسالت فرهنگی و اقتصادی در شرایط کنونی کشور را یک رسالت عظیم می‌داند.

بسیج رویکرد فرهنگی و اقتصادی را رسالت عظیم خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر در آستانه هفته بسیج در گیوی اظهار داشت: محدود و محصور کردن بسیج در عرصه نظامی ظلم بزرگ و جفا در حق این نیروی مخلص انقلاب است چرا که ظرفیت بسیج ظرفیت حضور در صحنه‌ها و عرصه‌های همه‌جانبه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج به عنوان نیروی مردمی مخلص ساده اما پرتوان و با بصیرت در عرصه انقلاب اسلامی عنوان کرد: ظهور و بروز همین نیروی مردمی و مقاومت هشت ساله این مجموعه سبب شد تا ما در جنگ هشت ساله بتوانیم بر استعمارگران غرب و شرق غلبه کنیم و کشتی انقلاب اسلامی را در مسیر واقعی حرکت دهیم.

فرماندار شهرستان کوثر از بسیج به عنوان بزرگترین پشتوانه انقلاب و تهدید کننده تمام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی یاد کرد و افزود: ورود بسیج به عرصه سازندگی، فرهنگی و در مقطع کنونی اقتصادی نشان از تیزبینی و درایت این مجموعه فاخر است که با توجه به شناخت از حرکت دشمن سعی می‌کند در این سنگر با موقعیت‌شناسی خاص حرکت عظیم و تاریخی خود را انجام دهد.

حسینی ادامه داد: دشمن با تغییر رویکردی که امروز در عرصه مقابله با جمهوری اسلامی ایران انجام داده تمام توانش را مصروف هجمه اقتصادی و فرهنگی کرده تا از این مسیر بتواند انقلاب اسلامی را دچار تزلزل و آسیب کند اما حضور بسیجیان و دشمن‌شناسی و بصیرت آنها در صحنه فرهنگی و اقتصادی سبب شده است تا نقشه‌های دشمن خنثی شود.

فرماندار شهرستان کوثر از بسیج به عنوان حافظ ارزش‌های اسلام و دستاوردهای انقلاب و سد بزرگ نفوذ دشمن یاد کرد و گفت: نگاه و تفکر بسیج حرکت در مسیر ولایت است.

حسینی از افتتاح چندین پروژه در گرامیداشت هفته بسیج در مناطق روستایی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومان با محوریت گازرسانی، آبرسانی راه‌های روستایی و سامانه دیجیتال شبکه‌های سراسری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه مشابه در سرعین فرماندار این شهرستان نیز از افتتاح دو طرح عمرانی بزرگ در سرعین خبر داد.

علی واحد بیان داشت: این پروژه‌ها در هفته بسیج و با هدف توسعه اقتصادی و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن در روستاهای سرعین افتتاح می‌شود.

وی با گرامیداشت پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل خاطرنشان کرد: بسیج امروز به یک شجره طیبه تبدیل شده است که ثمره آن بسیار شیرین و همراه با دستاوردهای عظیم برای انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: تشکیل بسیج نشان از عمق نگاه و تفکر تیزبینانه امام راحل است که دنیا هنوز در شناخت و عظمت آن دچار سرگردانی است.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول